Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaNasveti za boljši spanec

Nasveti za boljši spanec

MORDA VAS ZANIMA

Spanje je eden najpomembnejših delov našega dneva. Ko zatisnemo oči, naše telo še vedno deluje. Kljub temu, da se zavedamo pomembnosti spanja, obstaja še vedno veliko ljudi, ki ne dobijo spanja, ki ga potrebujejo.

- Oglas -

Spanje

Veliko ljudi problemov s spanjem nikoli niti ne diagnosticira. Po mnenju psihologa in strokovnjaka Davida F. Dingesa, sta ena izmed ključnih znakov takega človeka razdražljivost in muhavost, potem pa sledijo še ostali – upočasnjen govor, poslabšanje spomina, ki lahko počasi posameznika uničijo.

Eden izmed najhujših znakov, da trpite za pomanjkanjem spanja je mikro-spanje, gre za intervale od 5 do 10 minut, v katerih oseba zaspi in nazadnje lahko privedejo do halucinacij, začetek REM spanja, medtem ko ste še vedno budni.

Kako izboljšati spanje?

  1. Imejte reden urnik spanja in vztrajajte pri temu.
  2. Ne pijte kofeina ali kadite vsaj od 4 do 6 ur pred spanjem ali če se zbudite ponoči.
  3. Izogibajte se težkim obrokom pred spanjem.
  4. Redno telovadite.
  5. Zmanjšajte moteče dejavnike, kot so hrup, svetloba, temperatura prostora.
  6. Poskusite se zbuditi sami od sebe, da se ne boste zanašali na budilko in boste spanje tako bolj ponotranjili.

Ko boste upoštevali vse to, boste spali boljše in ko boste spali boljše, bo tudi vaše celotno počutje prijetnejše.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×