Nasveti za boljši spanec

Spanje je eden najpomembnejših delov našega dneva. Ko zatisnemo oči, naše telo še vedno deluje. Kljub temu, da se zavedamo pomembnosti spanja, obstaja še vedno veliko ljudi, ki ne dobijo spanja, ki ga potrebujejo.

Spanje

Veliko ljudi problemov s spanjem nikoli niti ne diagnosticira. Po mnenju psihologa in strokovnjaka Davida F. Dingesa, sta ena izmed ključnih znakov takega človeka razdražljivost in muhavost, potem pa sledijo še ostali – upočasnjen govor, poslabšanje spomina, ki lahko počasi posameznika uničijo.

Eden izmed najhujših znakov, da trpite za pomanjkanjem spanja je mikro-spanje, gre za intervale od 5 do 10 minut, v katerih oseba zaspi in nazadnje lahko privedejo do halucinacij, začetek REM spanja, medtem ko ste še vedno budni.

Kako izboljšati spanje?

  1. Imejte reden urnik spanja in vztrajajte pri temu.
  2. Ne pijte kofeina ali kadite vsaj od 4 do 6 ur pred spanjem ali če se zbudite ponoči.
  3. Izogibajte se težkim obrokom pred spanjem.
  4. Redno telovadite.
  5. Zmanjšajte moteče dejavnike, kot so hrup, svetloba, temperatura prostora.
  6. Poskusite se zbuditi sami od sebe, da se ne boste zanašali na budilko in boste spanje tako bolj ponotranjili.

Ko boste upoštevali vse to, boste spali boljše in ko boste spali boljše, bo tudi vaše celotno počutje prijetnejše.

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.