Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaNasveti za boljši spanec

Nasveti za boljši spanec

MORDA VAS ZANIMA

Spanje je eden najpomembnejših delov našega dneva. Ko zatisnemo oči, naše telo še vedno deluje. Kljub temu, da se zavedamo pomembnosti spanja, obstaja še vedno veliko ljudi, ki ne dobijo spanja, ki ga potrebujejo.

- Oglas -

Spanje

Veliko ljudi problemov s spanjem nikoli niti ne diagnosticira. Po mnenju psihologa in strokovnjaka Davida F. Dingesa, sta ena izmed ključnih znakov takega človeka razdražljivost in muhavost, potem pa sledijo še ostali – upočasnjen govor, poslabšanje spomina, ki lahko počasi posameznika uničijo.

Eden izmed najhujših znakov, da trpite za pomanjkanjem spanja je mikro-spanje, gre za intervale od 5 do 10 minut, v katerih oseba zaspi in nazadnje lahko privedejo do halucinacij, začetek REM spanja, medtem ko ste še vedno budni.

Kako izboljšati spanje?

  1. Imejte reden urnik spanja in vztrajajte pri temu.
  2. Ne pijte kofeina ali kadite vsaj od 4 do 6 ur pred spanjem ali če se zbudite ponoči.
  3. Izogibajte se težkim obrokom pred spanjem.
  4. Redno telovadite.
  5. Zmanjšajte moteče dejavnike, kot so hrup, svetloba, temperatura prostora.
  6. Poskusite se zbuditi sami od sebe, da se ne boste zanašali na budilko in boste spanje tako bolj ponotranjili.

Ko boste upoštevali vse to, boste spali boljše in ko boste spali boljše, bo tudi vaše celotno počutje prijetnejše.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×