Zaradi dogajanja, povezanega s širjenjem novega koronavirusa, se številni ljudje po vsem svetu spopadajo s številnimi težavami. Opravila, ki so bila še nedolgo tega popolnoma rutinska, so postala nenadoma povezana s precej več načrtovanja. Eno takšnih opravil je nedvomno tudi nakupovanje živilskih in drugih osnovnih gospodinjskih izdelkov. To lahko predstavlja še posebej velik izziv za starejše, ki so, kot vemo, v primeru okužbe z novim koronavirusom najbolj ogroženi. Veliko primerov bolezni COVID-19 med starejšo populacijo zahteva hospitalizacijo, obenem pa je to tudi populacija, med katero je odstotek smrtnosti najvišji.
Daniel Goldberg, srednješolec iz Santa Barbare, se je zato odločil, da poskuša vsaj nekoliko olajšati življenje starostnikom, ki živijo v njegovi okolici. Tako je praktično čez noč postavil spletno stran, imenovano Zoomers to Boomers, angažiral še nekaj sošolcev oziroma prijateljev in začel dostavljati hrano starejšim, ki jim je tako prihranjena pot v trgovino.
Naročena živila pri osebi, ki jih potrebuje, že naslednji dan
Ob začetku izbruha epidemije je bilo Danielovo življenje omejeno na zadrževanje doma, druženje s sorojenci in poskuse sledenja uradnim napotkom. Vendar pa je že kmalu ugotovil, da želi v tem času početi nekaj več – pomagati tistim, ki v tem obdobju potrebujejo dodatno pomoč. Tako se je rodila ideja za omenjeno spletno stran, na kateri lahko starostniki, ki živijo na območju Santa Barbare, oddajo seznam živil, ki bi jih potrebovali iz trgovine. Nato pa jim Daniel ali eden izmed njegovih prijateljev iz srednje šole dostavi naročene izdelke, in to praviloma že naslednji dan. Starejšim ljudem, ki v bližini nimajo sorodnikov, ki bi jim lahko pomagali pri nakupih, je ta storitev zagotovo precej olajšala vsakodnevno življenje.
Oče, ki dela kot zdravnik na urgenci, vzor za angažiranega srednješolca
Navdih za to, da se je mladi srednješolec angažiral, naj bi bil predvsem njegov oče, ki je zaposlen kot zdravnik na urgenci. Ko je Daniel opazoval, kako oče vsakodnevno odhaja v službo in se izpostavlja potencialnim nevarnostim, da bi pomagal drugim, je spoznal, da tudi sam ne more preprosto sedeti doma križem rok. Tako je začel razmišljati, kako bi bil lahko v tem času čim bolj koristen. K sodelovanju pri projektu Zoomers to Boomers je doslej uspel nagovoriti še 13 drugih dijakov in dijakinj s svoje srednje šole, hkrati pa upa, da mu bo uspelo v prihodnje ekipo »dostavljavcev« še nekoliko povečati.
Uporaba storitve je popolnoma brezplačna
Starostniki, ki se odločijo za tovrstno naročanje hrane, sicer plačajo kupljene izdelke, vendar pa je sama dostava oziroma storitev nakupa in dostave na izbrani naslov popolnoma brezplačna. Daniel in prijatelji so se namreč odločili, da to počnejo prostovoljno in da za svoje delo ne zahtevajo nikakršnega plačila. Če kdo izmed uporabnikov storitve vztraja, da bi želel pomoč nagraditi vsaj z nekakšno napitnino, pa se ta denar nameni ljudem v stiski, ki potrebujejo finančno pomoč. Mladi prostovoljci seveda skrbijo tudi za to, da ne bi prišlo do povečane nevarnosti za okužbo med samo predajo naročenih izdelkov. Tako pri dostavi uporabljajo maske in drugo zaščitno opremo.
Poskrbljeno tudi za tiste, ki imajo težave pri uporabi spletne strani
Zaradi zavedanja, da ljudje, ki bi potrebovali tovrstno storitev, pogosto niso najbolj vešči uporabniki sodobne tehnologije, je spletna stran Zoomers to Boomers zasnovana tako, da omogoča zelo preprosto oddajo naročila. Tistim starostnikom, ki imajo morda kljub temu težave pri uporabi spletne strani, pa Daniel ponuja tudi možnost, da mu pošljejo sporočilo, nato pa on pokliče naokoli in poskrbi, da bodo izdelki, ki jih oseba potrebuje, že naslednji dan na izbranem naslovu.