fbpx
Domov Zdravilne rastline Nabiranje zdravilnih rastlin

Nabiranje zdravilnih rastlin

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Če se odločimo, da bomo nabirali zdravilne rastline, moramo najprej vedeti, da je potrebno spoštovati vse življenje v naravi in da s svojim ravnanjem ne povzročamo prevelike škode, saj je že naša prisotnost na cvetočem travniku velik poseg v naravno okolje.
Nabiranje zdravilnih rastlin
Pred nabiranjem morate seveda poznati osnovna znanja o poznavanju in nabiranju zdravilnih rastlin. Tudi, če rastline že poznate, kakšna knjiga ali priročnik v roki ne bo odveč. Ko opazite zdravilno rastlino, ki bi jo želeli nabrati, ne pohodite vseh ostalih rastlin po travniku, ampak se do nje odpravite z lahkimi koraki in za seboj puistite čim manjšo sled.

Pomlad in poletje sta letna časa, ko nabiramo največ zdravilnih rastlin, saj v jeseni izkopavamo le določene korenike.

Kje nabirati zdravilne rastline?

Zdravilne rastline nabiramo na travnikih in gozdnih jasah, ki niso onesnažene, najbolje na neposeljenih področjih in stran od cest. Zavedati pa se moramo, da so neobdelane travniške površine edinstven neokrnjen ekosistem, zato moramo za seboj pustiti čim manjšo sled.

Preberite si tudi, kako sušimo zdravilne rastline.

Prejšnji članekZdravi orehi
Naslednji članekTrpotčev sirup
- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×