Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaMinuta za sprostitev med delom

Minuta za sprostitev med delom

MORDA VAS ZANIMA

Pri dolgotrajnem sedenju ali delu v prisiljenem položaju (npr. pisanje, šivanje, likanje, delo s tipkovnico) so obremenjene vratne, ramenske in hrbtne mišice. Tudi ob stresu imamo pogosto napeta ramena, kot če bi na ramenih nosili težko breme.

- Oglas -

Sprostitev med delomČe hočemo olajšati napetost, je najvažnejše, da se je zavemo. Občasno moramo prekiniti delo, se zravnati, pretegniti hrbet in roke, jih morda malo “otresti” in se sprostiti. Nekajkrat globoko vdihnemo in izdihnemo. Če moremo, naredimo nekaj korakov. Za to ne potrebujemo več kot minuto, ki pa se nam bo bogato obrestovala. Če utegnemo, lahko izvedemo tudi sedečo različico opisanih vaj.

Vaje za sproščanje vratu in ramenskega obroča so med osnovnimi vajami za sproščanje in ogrevanje. Dolgotrajno vztrajanje v položaji in ponavljajoči se gibi mišice skrajšajo in napnejo. Izmenično raztezanje in sproščanje jih sprosti in napolni s svežo krvjo. Stres pa lahko odpravljamo z globokim in sproščenim dihanjem. Za lažjo sprostitev lahko med vadbo zasenčimo osvetlitev in si predvajamo pomirjujočo glasbo. Vadimo z zaprtimi očmi. Le če ugotovimo, da se z zaprtimi očmi samo še bolj obremenjujemo s svojimi težavami in nam misli bolj begajo, vadimo s priprtimi ali odprtimi očmi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×