Minuta za sprostitev med delom

    Pri dolgotrajnem sedenju ali delu v prisiljenem položaju (npr. pisanje, šivanje, likanje, delo s tipkovnico) so obremenjene vratne, ramenske in hrbtne mišice. Tudi ob stresu imamo pogosto napeta ramena, kot če bi na ramenih nosili težko breme.

    Sprostitev med delomČe hočemo olajšati napetost, je najvažnejše, da se je zavemo. Občasno moramo prekiniti delo, se zravnati, pretegniti hrbet in roke, jih morda malo “otresti” in se sprostiti. Nekajkrat globoko vdihnemo in izdihnemo. Če moremo, naredimo nekaj korakov. Za to ne potrebujemo več kot minuto, ki pa se nam bo bogato obrestovala. Če utegnemo, lahko izvedemo tudi sedečo različico opisanih vaj.

    Vaje za sproščanje vratu in ramenskega obroča so med osnovnimi vajami za sproščanje in ogrevanje. Dolgotrajno vztrajanje v položaji in ponavljajoči se gibi mišice skrajšajo in napnejo. Izmenično raztezanje in sproščanje jih sprosti in napolni s svežo krvjo. Stres pa lahko odpravljamo z globokim in sproščenim dihanjem. Za lažjo sprostitev lahko med vadbo zasenčimo osvetlitev in si predvajamo pomirjujočo glasbo. Vadimo z zaprtimi očmi. Le če ugotovimo, da se z zaprtimi očmi samo še bolj obremenjujemo s svojimi težavami in nam misli bolj begajo, vadimo s priprtimi ali odprtimi očmi.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte