Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaMajhne spremembe prehranjevalnih navad za lažje hujšanje

Majhne spremembe prehranjevalnih navad za lažje hujšanje

MORDA VAS ZANIMA

Za izgubo odvečnih kilogramov pogosto ni nujno, da povsem spremenite svoje prehranjevalne navade. Že majhne spremembe, ob katerih ne boste čutili prevelikega odrekanja, lahko močno pripomorejo k lažjemu hujšanju. Predstavljamo vam nekaj najbolj uporabnih trikov …

Med prehranjevanjem odstranite vse motnje

- Oglas -

Dokazano je, da pojemo precej več, kadar jemo pred televizorjem, računalnikom ipd. Vzemite si čas za obrok, ki ga vedno jejte za mizo. Tako boste bolj osredotočeni na to, kaj in koliko pojeste. Občutek sitosti pa bo nastopil precej hitreje, kot če bi jedli mimogrede, ne da bi se sploh dobro zavedali, kaj počnete.

Na začetku obroka pojejte solato

Še preden se lotite drugih jedi, pojejte skledo solate. Po želji lahko solato zamenjate tudi s soparjeno zelenjavo. Vlaknine poskrbijo za občutek sitosti, čeprav ste v resnici zaužili zelo malo kalorij. Tako boste zagotovo pojedli precej manj druge hrane.

Uporabljajte manjše krožnike

Izsledki mnogih raziskav so pokazali, da pogosto pojemo precej manj, če si hrano naložimo na majhne krožnike. Ker je majhen krožnik zelo hitro povsem poln, imamo občutek, da imamo pred seboj veliko hrane. Prav tako vam odsvetujemo, da posode z jedmi postavljate na mizo. Tako si je namreč precej lažje brez posebnega razmišljanja nadevati novo porcijo, kot pa če morate za to vstati in oditi do štedilnika.

Začnite meriti zelo kalorične sestavine

Pri pripravi obrokov začnite meriti količino zelo kaloričnih sestavin, ki jih uporabljate. Dober primer za to so na primer olja. Če jih nalijete neposredno v ponev ali na solato, nimate pravega občutka, koliko kalorij ste v resnici s tem dodali. Namesto tega si raje pomagajte z žlico.

Odpovejte se sladkim pijačam

- Oglas -

Če trenutno popijete ogromno sladkih pijač, boste naredili ogromno za uspešnejše hujšanje že s tem, da jih zamenjate z vodo ali z nesladkanim čajem. Vodi lahko po želji dodate malce limoninega soka, različna zelišča ipd.

Izbirajte manj kalorične prelive za solate

Prelivi za solato, ki jih je mogoče kupiti v trgovini, običajno vsebujejo zelo veliko kalorij. Tako je precej bolje, da prelive pripravljate sami. Najbolj preprosta možnost so kis, sol in olje. Če želite, lahko olje tudi povsem izpustite ali pa ga na primer zamenjate z manjšo količino mletih orešččkov.

Navadite se na pitje kave ali čaja brez sladkorja

Pri vseh, ki pogosto pijete kavo in/ali čaj, lahko precejšen del dnevnega vnosa kalorij predstavlja tudi sladkor, ki ga vmešate v omenjena napitka. Poskušajte postopoma zmanjševati količino sladkorja, ki ga uporabljajte, in ga sčasoma povsem opustite. Za boljši okus lahko kavi dodate malce cimeta ipd.

Preberite tudi: Hujšanje: kako hujšati zdravo in učinkovito

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×