Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.
Zdravje & prehranaKako zaužiti več vlaknin pri vsakem obroku?

Kako zaužiti več vlaknin pri vsakem obroku?

MORDA VAS ZANIMA

Velikokrat pozabimo, da obstaja ena sestavina, ki bi morala biti prisotna pri vsakem obroku in to so vlaknine. Vlaknine so znane po tem, da pomagajo zmanjševati nivo holesterola, prav tako pa so dobre tudi za kožo, srce in imunski sistem.

- Oglas -

Zato je tu nekaj nasvetov, kako vključiti vlaknine v vsak obrok:

Zajtrk

  • Zmešajte nekaj malin ali jagod, špinačo in banano in si naredite smoothie.
  • Namesto jajc z šunko, raje pojejte nekaj fižola.

Kosilo

  • skuhajte juho s stročnicami
  • naredite solato z žitaricami

Večerja

  • začnite s solato, katera ne vsebuje nič drugega kot le zelenjavo
  • prilogo iz škroba nadomestite s takšno iz stročnic

Prigrizek

  • pripravite si prigrizek iz oreščkov kot so mandlji, pistacije, oreh, bučkina semena, …
  • pojejte kašno jabolko, banano ali pomarančo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×