Preprost trik za vse, ki zvečer težko zaspite

Koliko časa običajno mine od vašega odhoda v posteljo do trenutka, ko potonete v zaslužen spanec?

Se je 6. množično izumrtje že začelo?

Naš planet je bil priča petim množičnim izumrtjem, ki so bila povezana z naravnimi fenomeni, neodvisnimi od človeka.

Služila s prodajo svojih vetrov, na koncu pa pristala v bolnišnici

Stephanie Matto, ki je zaslovelav priljubljeni resničnostni oddaji 90 dni do poroke, se je pred nedavnim lotila zelo nenavadne poslovne dejavnosti.

Za multiplo sklerozo je najverjetneje kriv virus Epstein-Barr

Multipla skleroza je kompleksna avtoimunska bolezen, za katero je značilno propadanje mielinskih ovojnic, ki obdajajo živčne celice. Imunski sistem začne namreč mielin zaznavati kot...

Katera zelišča odpravijo kandido?

Kandida pa v telesu sprošča strupe, kar lahko privede do različnih črevesnih težav, kot so vnetja, izmenične diareje in zaprtja.

Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.
Zdravje & prehranaKako zaužiti več vlaknin pri vsakem obroku?

Kako zaužiti več vlaknin pri vsakem obroku?

MORDA VAS ZANIMA

Velikokrat pozabimo, da obstaja ena sestavina, ki bi morala biti prisotna pri vsakem obroku in to so vlaknine. Vlaknine so znane po tem, da pomagajo zmanjševati nivo holesterola, prav tako pa so dobre tudi za kožo, srce in imunski sistem.

- Oglas -

Zato je tu nekaj nasvetov, kako vključiti vlaknine v vsak obrok:

Zajtrk

  • Zmešajte nekaj malin ali jagod, špinačo in banano in si naredite smoothie.
  • Namesto jajc z šunko, raje pojejte nekaj fižola.

Kosilo

  • skuhajte juho s stročnicami
  • naredite solato z žitaricami

Večerja

  • začnite s solato, katera ne vsebuje nič drugega kot le zelenjavo
  • prilogo iz škroba nadomestite s takšno iz stročnic

Prigrizek

  • pripravite si prigrizek iz oreščkov kot so mandlji, pistacije, oreh, bučkina semena, …
  • pojejte kašno jabolko, banano ali pomarančo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×