Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.
Zdravje & prehranaZnanstveniki odkrili, kako se lahko zares upremo nezdravi hrani

Znanstveniki odkrili, kako se lahko zares upremo nezdravi hrani

MORDA VAS ZANIMA

Prehrana je zagotovo eden najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na naše zdravje. Vendar pa zgolj »moč volje« velikokrat preprosto ni dovolj, da bi se uprli nezdravim prehranskim izbiram. Ekipa znanstvenikov se je zato odločila, da natančneje preučijo učinkovitost različnih strategij, povezanih s sprejemanjem pametnih odločitev v konkretnih situacijah.

- Oglas -

V nadaljevanju predstavljamo štiri izmed teh strategij, ki so še posebej praktične za vsakodnevno uporabo – preproste, a obenem zelo učinkovite. Te strategije so vsekakor zelo uporabne za tiste, ki vas (določena) hrana pogosto zapelje v skušnjavo. Hkrati pa si lahko z njimi pomagate tudi pri izboljševanju mnogih drugih navad, s katerimi niste najbolj zadovoljni. …

Drobne spremembe vsakodnevne rutine

Mnoge vsakodnevne odločitve sprejemamo skorajda nezavedno – preprosto zato, ker smo tako navajeni. Roka lahko tako skoraj samodejno seže po hrani, čeprav smo v resnici že siti. Tako je pomembno, da na to možnost računate vnaprej. Poskrbite za drobne spremembe, ki bodo prekinile vašo običajno rutino in vas prisilile v to, da razmislite o tem, kaj pravzaprav počnete. Živila lahko na primer prestavite v drugo kuhinjsko omarico ali si celo omislite ključavnico za hladilnik. Tako ne boste preprosto delovali, ampak bo potrebnega vsaj nekaj razmisleka.

Uživanje zdravih živil združite z aktivnostjo, ki jo imate radi

Ne najdete pravega užitka v hrani, ki je zdrava, zato pogosto posežete po manj zdravih opcijah? Znanstveniki v tem primeru predlagajo, da izberete aktivnost, ki jo imate radi (na primer poslušanje določene glasbe, ogled priljubljene serije), in si dovolite uživati v njej izključno takrat, ko jeste nekaj zdravega. Tako se bodo v vaših možganih postopoma vzpostavile pozitivne asociacije na zdravo hrano.

Odločite se vnaprej

Pred nedavnim izveden eksperiment je razkril, da zaposleni, ki morajo svoj obrok v menzi izbrati že nekaj ur prej, pogosto izberejo precej bolj zdrave in manj kalorične opcije. Te ugotovitve lahko seveda aplicirate tudi na svoje lastne navade. Namesto tega, da začnete o tem, kaj boste jedli, razmišljati šele takrat, ko ste lačni, oblikujte jedilnik vnaprej in dovolj zgodaj pripravite načrtovane jedi.

Poiščite družabnika za medsebojno spodbudo

- Oglas -

Ljudje smo socialna bitja. Tako ni presenetljivo, da tudi mnoge znanstvene študije potrjujejo, da smo precej uspešnejši pri spremembi svojih nezdravih navad, če imamo pri tem nekaj spodbude. Zelo priporočljivo je torej, da poskušate poiskati nekoga, ki poskuša premagati podobne nezdrave navade kot sami – v resničnem življenju ali pa morda zgolj za virtualno spodbudo in pomoč pri premagovanju ovir.

Preberite tudi: Jutranja rutina za bistre misli, na katero prisegajo mnogi uspešni posamezniki!

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×