fbpx
Domov Zdravje & prehrana Jutranja rutina za bistre misli, na katero prisegajo mnogi uspešni posamezniki!

Jutranja rutina za bistre misli, na katero prisegajo mnogi uspešni posamezniki!

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Kaj je prvo, kar naredite zjutraj? Najbrž uporabite kopalnico in si nato zelo verjetno skuhate kavo. Vendar pa bi bilo morda smiselno, da na seznam obveznih jutranjih opravil dodate še eno zelo koristno navado. Gre za nepogrešljiv del jutranje rutine številnih uspešnih posameznic in posameznikov, na katerega med drugim prisega tudi Tim Ferriss, avtor knjižne uspešnice 4-urni delovni teden (The 4-Hour Workweek). Za kaj gre? Preverite v nadaljevanju …

Zvezek in pisalo sta vse, kar potrebujete …

Navada, o kateri smo govorili, pravzaprav izhaja iz knjige Julie Cameron, ki je izšla že leta 1992. Te navade se je sčasoma oprijelo poimenovanje »jutranje strani«. Zdaj postaja verjetno že precej bolj jasno, v čem je skrivnost. Julia Cameron je v svoji knjigi pozvala bralce in bralke, naj si takoj, ko zjutraj vstanejo, vzamejo čas za to, da popišejo tri strani. Redno ponavljanje te navade naj bi namreč pripomoglo k precej jasnejšim, manj negativnim mislim. Zelo pomembno je, da pišete na roko. Med tipkanjem obstaja namreč precej večja možnost, da bomo popravljali za seboj, kar pa je prav tisto, čemur bi se morali tu izogibati. Ključno je namreč, da pustite svojim mislim prosto pot.

Drobna sprememba, ki je mnogim prinesla obilo dobrega

Kot je zapisala Julia Cameron, ni nobene potrebe, da bi poskušali ustvari umetniško navdahnjeno besedilo. Jutranje tri strani lahko izkoristite tudi za to, da se pritožujete nad vsem, kar vas muči. Osnovna ideja je, da poskušate aktivno spraviti čim več misli na papir, s čimer se bo v vaši glavi sprostil prostor. Posledično se boste počutili precej bolje. Mnogi ljudje, ki prisegajo na to jutranjo navado, poročajo, da so zaradi nje postali precej bolj kreativni, sproščeni in osredotočeni.

Pogosto se jim je prav med popisovanjem jutranjih strani utrnila zanimiva poslovna ideja ali pa so našli rešitev za težavo, ki jih je mučila že dlje časa. Hkrati so mnogi spoznali, katere so tiste resnično pomembne stvari v njihovem življenju, ki si zaslužijo več njihove pozornosti – po drugi strani pa so ugotovili, katere dejavnosti in ljudje imajo nanje negativen vpliv, zato so lažje prekinili določene neustrezne vzorce.

Pišite, a ne berite!

Če se odločite, da boste poskušali tudi sami vključiti to navado v jutranjo rutino, je pomembno, da imate med pisanjem v mislih, da tega ne bo nihče bral. Tako se boste lahko resnično prepustili toku svojih misli. Priporočljivo je, da tudi sami teh zapisov ne berete za seboj, saj je eden glavnih namenov te vaje prav ta, da se poskušate čim bolj osvoboditi samokritičnosti.

- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×