fbpx
Domov Zdravje & prehrana Je bolje jesti stoje?

Je bolje jesti stoje?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Ljudje bi morali tu in tam jesti in početi druge aktivnosti stoje, menijo na Finskem. Tamkajšnje ministrstvo je državljane, ki se, podobno kot v preostalem razvitem svetu, premalo gibljejo in preveč sedijo, že pozvalo, naj občasno stoje berejo časopis, spijejo kavo in gledajo televizijo, saj je to koristno za zdravje.

Tudi na Finskem so vse bolj zaskrbljeni zaradi kopičenja zdravstvenih težav, ki jih prinaša sedeč življenjski slog. Po raziskavah sodeč, Finci kar tri četrtine časa, v katerem so budni, preležijo ali presedijo. Podobno je tudi v drugih državah razvitega sveta.

jesti stoje

Veliko sedijo že otroci, vse več je predebelih

Iz sedečega življenjskega sloga niso izključeni niti otroci, ki veliko časa preživijo za pametnimi telefoni in računalniki. To je tudi eden od razlogov, zakaj je vse več današnjih otrok predebelih. Statistika je alarmantna tudi v Sloveniji – naši otroci so po zadnjih raziskavah na letvici predebelih četrti na svetu, za nami so celo Američani. Strokovnjaki svetujejo, da otroci dnevno ne bi smeli sedeti več kot eno uro skupaj.

Kam vodi sedeč življenjski slog?

Pretirano sedenje, v katerega smo zaradi službe, uporabe računalnikov, vožnje z avtomobilom ipd. včasih resnično prisiljeni, vodi v številne zdravstvene težave, kot so obolenja srca in ožilja, mišic in kosti ter debelost. Za tiste, ki sedijo več kot sedem ur na dan, vsaka naslednja ura sedenja poveča tveganje za smrt za kar pet odstotkov, še pravijo finski strokovnjaki.

Kaj pomaga?

Morda bi se morali tudi v Sloveniji držati finskega nasveta: pomaga že, če preprosto vstanemo in se začnemo gibati. Sedenju se izogibajmo vedno, ko je to mogoče. Namesto z avtom se na pot podajmo s kolesom ali peš, v avtobusih ne sedimo, ampak raje stojmo in z avtobusa izstopimo eno postajo prej (če na tak način opravimo 300 m več, to v enem letu nanese 150 km!), fizično aktivnost pa skušajmo ohranjati tudi na delovnem mestu.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×