Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.
Zdravje & prehranaŽelite shujšati? Pišite dnevnik.

Želite shujšati? Pišite dnevnik.

MORDA VAS ZANIMA

Ženska, ki želi shujšati, naj redno vodi dnevnik zaužitih živil, ne spušča obrokov in naj se čim redkeje prehranjuje v restavracijah, pravijo raziskovalci z inštituta za raziskave raka Fred Hutchinson, ki se opirajo na izsledke raziskave, v kateri je sodelovalo 123 pretežkih do debelih žensk iz Seattla in okolice, starih 50 do 75 let.

- Oglas -

Dnevnik

  • Ženske, ki so redno vodile dnevnik prehranjevanja, so izgubile okrog tri kilograme več kot tiste, ki si niso beležile, kaj so pojedle.
  • Tiste, ki so izpuščale obroke, so shujšale za približno štiri kilograme manj kot ostale, ki so skrbele za redno prehranjevanje.
  • Ženske, ki so vsaj enkrat na teden pojedle kosilo izven doma, pa so v povprečju izgubile 2,5 kilograma manj kot ostale.

Sodelujoče v raziskavi so dobile natančna navodila glede tega, kako voditi dnevnik. Pomembno je bilo predvsem, da so bile pri vnašanju podatkov natančne, poštene in dosledne. Beležiti so morate, kaj so pojedle, kakšne so bile porcije, kako je bila hrana pripravljena, kakšna je bila njena hranilna vrednost. Izpolniti so morale tudi vprašalnik s 120 vprašanji o pogostnosti uživanja živil z namenom oceniti spremembe v načinu prehranjevanja od vključitve v študijo pa do njenega konca. Ob zaključku raziskave so udeleženke obe študijskih skupin, tudi kontrolne, v povprečju izgubile 10 kilogramov izhodiščne telesne teže.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×