Glavobol je vsekakor izjemno neprijeten, kadar je zelo močan, pa nas lahko skorajda povsem ohromi. Z ukrepanjem ne čakajte do takrat, ko se vas glavobol že poloti. Tudi zaradi dejstva, da ni pametno pretiravati s protibolečinskimi zdravili. Z določenimi preventivnimi ukrepi je mogoče močno zmanjšati tveganje za glavobol. Zaradi vročine obstaja poleti še posebej visoka nevarnost za glavobole. Poleg tega pa imajo ljudje z alergijami na cvetni prah zelo pogosto težave s t. i. sinusnimi glavoboli. V tem letnem času morate biti tako še posebej previdni. Kaj torej storiti, da se glavobol sploh ne bo pojavil?

Glavobol

Pijte čim več vode

Dehidracija je eden glavnih dejavnikov tveganja za glavobol. Tako moramo vedno paziti, da popijemo dovolj tekočine, najbolje kar vode. Poleti pa moramo vnos tekočine še povečati, saj se takrat znojimo precej močneje kot v drugih letnih časih. Če ste nagnjeni h glavobolom ali celo k migrenam, imejte pri sebi vedno steklenico z vodo.

Izogibajte se alkoholu

Poleti mnogi ljudje popijejo precej več alkohola kot običajno. Vendar pa to ni najboljša ideja, če se želite izogniti glavobolom. Znano je namreč, da alkohol dehidrira telo. Poleg tega pa obstaja precej večja nevarnost za glavobol naslednje jutro, če boste zvečer popili preveč alkohola. S količino alkoholnih pijač torej ni dobro pretiravati, obenem pa je priporočljivo, da vmes pijete tudi čim več vode.

Poskrbite za redne obroke

Smiseln ukrep za preprečevanje glavobolov je tudi ta, da imate redne obroke. Če preskočite obrok, lahko vaš krvni sladkor premočno pade, kar lahko med drugim privede tudi do močnih glavobolov. Še posebej ljudje, ki imajo pogosto težave z migrenami, bi morali imeti čez dan več manjših obrokov.

Vzemite si čas za spanec

Čeprav imate veliko obveznosti, to, da žrtvujete čas, ki bi ga sicer namenili spanju, ni nikoli dobra ideja. Poleg številnih drugih težav lahko pomanjkanje spanja privede tudi do pogostih glavobolov. Poskrbite torej, da boste spali približno 8 ur na noč, okolje pa naj bo čim bolj mirno in brez umetne svetlobe. Pred spanjem prostor dobro prezračite, saj lahko tudi previsoke temperature v spalnici negativno vplivajo na kakovost spanca.

Ne zanemarjajte telesne aktivnosti

Izsledki raziskav so razkrili, da imajo ljudje, ki si najmanj trikrat tedensko vzamejo čas za vsaj 40-minutno aerobno vadbo, precej manj težav z glavoboli. Zmanjšata se tako pogostost kot intenzivnost glavobolov.

Bodite pozorni na svoje individualne sprožilce in se jim izogibajte

Čeprav obstaja nekaj splošnih napotkov za izogibanje glavobolom, ki veljajo bolje ali manj za vse ljudi, pa so določeni dejavniki, ki vplivajo na razvoj glavobola, tudi zelo individualni. Tako je pomembno, da ste pozorni na povsem individualne sprožilce. Posledično boste lažje ugotovili, čemu (vse) se morate izogibati, da vas ne preseneti glavobol.

Več nasvetov: 8 razlogov za glavobol: Premagajmo bolečino sami