Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.

Aplikacija za domačo uporabo za zgodnje odkrivanje nevroloških motenj

Kalifornijski raziskovalci so razvili aplikacijo, namenjeno odkrivanju nevroloških obolenj, ki jo lahko uporablja praktično kdor koli.

Pomanjkanje spanja vpliva na to, kako vidimo druge – in to dobesedno!

Pomanjkanje spanja lahko povsem dobesedno vpliva na to, kako vidimo druge. Obrazno mimiko, ki bi jo sicer dojemali kot pozitivno oziroma vsaj nevtralno, vidimo kot sovražno, posledično pa je sovražen tudi naš odziv.
Feng ShuiFeng šuj: 5 nasvetov za boljši spanec

Feng šuj: 5 nasvetov za boljši spanec

MORDA VAS ZANIMA

Tradicionalna kitajska medicina je vir številnih koristnih napotkov – tudi takšnih, ki so povezani s spanjem. Mnogi strokovnjaki za tradicionalno kitajsko medicino poskušajo spoznanja, ki so se izoblikovala v dolgih stoletjih, aplicirati na sodobne vzroke za težave s spanjem, ki so na žalost izjemno razširjene. Če se z njimi spopadate tudi sami, vam bodo spodnji nasveti zagotovo v veliko pomoč. Podobno kot v mnogih drugih primerih naj bi bilo tudi za kakovosten spanec zelo pomembno ohranjanje ravnovesja med jinom in jangom, hkrati pa je lahko zelo koristno upoštevanje pravil feng šuja …

1. Ne ostajajte pokonci po 23. uri

- Oglas -

Čas med 23. uro zvečer in 1. uro zjutraj naj bi bil čas, ko jin doseže vrhunec. To pomeni, da gre za najbolj umirjen del dneva, ko se lahko potopimo v zares globok spanec. Tako je zelo priporočljivo, da ob 23. uri že spite, zato je pametno, da se v posteljo odpravite vsaj malo prej. Posledično boste zjutraj precej bolj naspani oziroma spočiti, kot bi bili sicer.

2. Poskrbite za ustrezno postavitev postelje

V skladu z načeli feng šuja, ki je močno povezan prav z idejo jina in janga kot nasprotnih, a dopolnjujočih se silnic, je za kakovosten spanec zelo pomembna tudi pravilna postavitev postelje. Paziti morate predvsem na to, da boste lahko tudi med ležanjem videli vrata, vendar pa postelja ne bi smela biti povsem poravnana z vrati. Takšna postavitev postelje poskrbi za občutek varnosti, kar bo zagotovo pozitivno vplivalo na vaš spanec.

3. Pri umirjanju si pomagajte z dihalno tehniko 4 – 7 – 8

Težave s spanjem so pogosto povezane s pretirano zaskrbljenostjo. Nemalokrat so skrbi najbolj moreče prav zvečer, ko poskušamo zaspati. Tako jang prevlada nad jinom, kar zagotovo ni najboljša popotnica za mirno noč. Če imate tudi sami podobne težave, je lahko za vas zelo koristna dihalna tehnika 4 – 7 – 8. Počasi vdihujte skozi nos in štejte do 4. Nato zadržite dih za 7 sekund, na koncu pa počasi izdihujte skozi rahlo priprta usta in štejte do 8. Cikel ponavljajte, dokler se ne umirite oziroma dokler ne zaspite.

4. Spalnica naj bo hladna in temna

Jin in jang sta tesno povezana s temperaturo in svetlobo. Če se želite rešiti težav s spanjem, je nujno, da je prostor, v katerem spite, čim bolj temen. Kakovostna senčila za okna so tako vsekakor pametna investicija, če menjava trenutno ni mogoča, pa si lahko pomagate tudi z debelejšimi zavesami ali s spalno masko. Hkrati pa je za ustrezno razmerje med jinom in jangom zelo pomembno tudi to, da temperatura zraka v spalnici ni previsoka. Temperatura tako ne bi smela biti višja od 19 stopinj Celzija.

5. Iz spalnice odstranite ogledala in fotografije ljudi

- Oglas -

Spalnica ni najprimernejši prostor za nameščanje ogledal. Še posebej problematična so ogledala, ki so obrnjena neposredno proti postelji. Za ogledala naj bi bilo namreč značilno odbijanje energije. Če so vaše težave s spanjem pogosto povezane z nemirom, lahko (neustrezno nameščena) ogledala situacijo še poslabšajo. V tem primeru namreč prispevajo h krepitvi tesnobnih občutkov. Obenem pa se vam lahko zaradi ogledal zdi, da vas nekdo opazuje, medtem ko poskušate zaspati, zato se ne morete zares sprostiti. Podoben vpliv kot ogledala imajo lahko tudi fotografije, na katerih so ljudje. S tem namreč v prostor vnašate tujo energijo. Čeprav gre za osebe, ki jih imate radi, so lahko »trki« določenih energij problematični z vidika jina in janga. Fotografije bližnjih tako raje prihranite za druge prostore v svojem domu, saj ima lahko »energetska gneča« v spalnici zelo negativen vpliv na vaš spanec.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×