fbpx
Domov Zdravje & prehrana Diabetes: dnevne navade, ki vam pomagajo pri spopadanju z boleznijo

Diabetes: dnevne navade, ki vam pomagajo pri spopadanju z boleznijo

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Šok, ki nastopi, ko ugotovite, da imate sladkorno bolezen oziroma diabetes, je seveda povsem razumljiv. Vendar pa to nikakor ni konec sveta. Z uravnoteženo prehrano in rednim gibanjem lahko zelo uspešno nadzorujete raven sladkorja v krvi, včasih pa so potrebna tudi zdravila. Za piko na i pa poskrbijo določene vsakodnevne navade, ki pomagajo pri spopadanju z diabetesom.

Merjenje ravni sladkorja v krvi

Redno merjenje ravni sladkorja v krvi

Pri diabetesu je zelo pomembno, da veste, kaj se dogaja z vašim telesom – oziroma kako se telo odziva na doložena živila ipd. Tako je nujno, da si čim prej priskrbite merilnik sladkorja v krvi, nato pa ga morate seveda redno uporabljati, najbolje večkrat dnevno. Raven sladkorja v krvi je smiselno izmeriti na tešče, nato pa še po vsakem obroku. Sprva bo postopek morda malce neprijeten, vendar se boste zelo hitro navadili. Merjenje bo postalo del vaše vsakodnevne rutine, posledično pa ne bo skrbi, da bi izgubili nadzor nad situacijo.

Žvrkljanje olja

Skrb za dobro ustno higieno je seveda nujna za vse, pri diabetikih pa je še toliko pomembnejša. Zaradi sladkorne bolezni ste namreč bolj nagnjeni k težavam k dlesnimi. Poleg rednega ščetkanja in nitkanja priporočamo še redno žvrkljanje olja, najbolje kokosovega. Gre za starodavno ajurvedsko prakso, ki pomaga pri preprečevanju kopičenja bakterij v ustni votlini, pozitivno pa vplivatudi  na celostno zdravje, saj z žvrkljanjem olj iz telesa odstranimo ogromno škodljivih snovi. Svetujemo žvrkljanje na tešče, približno 20 minut. Na koncu olje izpljunite.

Pijte cimetov čaj

Med začimbami, ki so koristne za diabetike, še posebej izstopa cimet. Izboljša namreč odzivnost celic na inzulin, kar posledično vpliva na zniževanje ravni sladkorja v krvi. Tako je zelo koristno, da vsak dan popijete vsaj eno skodelico cimetovega čaja. Vodo najprej zavrite, nato pa ji primešajte žličko cimeta. Seveda pa lahko cimet vključite tudi v različne jedi. To ne bo pomagalo le pri zniževanju krvnega sladkorja, ampak tudi pri mnogih drugih težavah z zdravjem, med drugim tudi pri povišanem holesterolu.

Redno pregledovanje stopal

Kot verjetno veste, so pri ljudeh z diabetesom stopala eden najbolj problematičnih delov telesa. Zelo hitro se namreč pojavijo rane, ki se težko zacelijo. Tako je izredno pomembno, da stopala pregledujete vsak dan. V primeru kakršnih koli težav se čim prej oglasite pri zdravniku. Na prvi pogled manjša neprijetnost, kot je na primer žulj, se lahko razvije v nekaj precej hujšega, zato ne zanemarjajte rednega pregledovanja stopal.

Izvleček grenke kumare

Ste že slišali za grenko kumaro (Momordica charantia)? Izvleček te rastline je zelo koristen za ljudi s sladkorno boleznijo, saj vsebuje ogromno snovi, ki pomagajo pri zniževanju količine sladkorja v krvi. Redno uživanje izvlečka grenke kumare je tako ena izmed tistih navad, ki vam uspešno pomagajo v boju z diabetesom. Seveda pa se morate pred začetkom jemanja vedno pogovoriti z zdravnikom.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×