Če vas muči nespečnost, nikar ne jejte pred spanjem

    Nespečnost greni življenje milijonom ljudi, vsaj enkrat v življenju prizadene 30 odstotkov odraslih. Ura tiktaka, slišite lastno dihanje, štejete ovce, že se vam zdi, da boste zdaj zdaj zaspali, pa nič. Zaspite z veliko težavo, zjutraj pa se zbujate utrujeni in neprespani. Vzrokov je lahko več, vsekakor pa se najprej začnite izogibati prigrizkom pred spanjem, saj so ti eden glavnih povzročiteljev nespečnosti.

    Nespečnost

    Katere prigrizke se odsvetuje?

    Pred spanjem ponavadi gledate televizijo ali berete knjigo, zraven pa si pripravite prigrizek. Bodisi gre za sendvič, tablico čokolade ali piškote, za vse, kar boste pojedli, boste v naslednjih nekaj urah drago plačali. Najslabše, kar lahko pojeste pred spanjem, so živila, ki se prebavljajo dolgo časa. Telo bo tako celo noč prebavljalo, namesto da bi počivalo, bo skratka še kako aktivno, zjutraj pa boste čutili posledice. pred spanjem se torej izogibajte rdečemu mesu, testeninam, čokoladi in sladoledu.

    Kaj lahko jeste pred spanjem?

    Če si pred spanjem privoščite manjši kos purana ali banano, škoda ne bo tako velika. Oboje namreč vsebuje aminokislino triptofan, ki jo telo potrebuje pri izdelavi serotonina. Serotonin je kemična snov v možganih, ki med drugim pomaga tudi pri spanju. Nahaja se tudi v mleku, zato je že začasa naših babic veljalo, da kozarec toplega mleka pred spanjem dobro dene. Kakorkoli že, obroki pred spanjem naj bodo res majhni, saj boste obilnejši obrok prebavljali od 4 do 8 ur, to pa za vas in vaš spanec ne bo pomenilo nič dobrega.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte