To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.
Zdravje & prehranaPrehranjevalne navade, ki ščitijo pred Alzheimerjevo boleznijo

Prehranjevalne navade, ki ščitijo pred Alzheimerjevo boleznijo

MORDA VAS ZANIMA

Prehrana ima ogromen vpliv na zaščito pred različnimi zdravstvenimi težavami. Med drugim to velja tudi za Alzheimerjevo bolezen. Z določenimi prehranjevalnimi navadami lahko tako občutno zmanjšate nevarnost za Alzheimerjevo bolezen in podobne težave, ki so vse bolj razširjene med starejšo populacijo …

- Oglas -

Alzheimerjeva bolezen in prehrana

Pojejte vsaj 5 obrokov sadja in zelenjave na dan

Raziskave kažejo, da obstaja pri ljudeh, ki zaužijejo zelo veliko sadja in zelenjave, manjše tveganje za pešanje kognitivnih sposobnosti v zrelih letih. Tako je pametno, da v prehrano vključite najmanj pet obrokov sadja in zelenjave dnevno. Če niste največji ljubitelji zelenjave, si lahko pomagate tudi s sadno-zelenjavnimi kašastimi sokovi. Okus sadja bo tako prekril okus zelenjave, vaše telo pa bo dobilo raznolik nabor hranilnih snovi.

Pri pripravi hrane ne skoparite z začimbami

Začimbe niso namenjene samo izboljšanju okusa jedi, ampak so lahko tudi izjemno zdrave. Nekatere so še posebej koristne za preprečevanje Alzheimerjevih bolezni. Ena takšnih je zagotovo kurkuma, ki vsebuje protivnetno snov, imenovano kurkumin. Obenem je kurkumin tudi odličen antioksidant. Z uporabo različnih začimb boste tudi precej lažje zmanjšali količino soli in maščobe v obrokih, kar bo imelo še dodaten pozitivni vpliv na vaše zdravje.

Za malico si privoščite oreščke in semena

Eno najboljših živil za naše možgane so zagotovo oreščki, še posebej orehi, ki dokazano zmanjšujejo nevarnost za Alzheimerjevo bolezen. Namesto nezdravih prigrizkov za malico raje izberite pest oreščkov, dobra alternativa in vir zdravih maščob, ki jih naši možgani potrebujejo za optimalno delovanje, pa so tudi različna semena.

Pijte zeleni čaj

- Oglas -

Ste vedeli, da je zeleni čaj odlična pijača za naše možgane? S tem ne mislimo zgolj na kratkoročni vpliv, torej na povečano budnost in zbranost, ampak lahko zeleni čaj tudi na dolgi rok ščiti pred težavami, kakršna je Alzheimerjeva bolezen. To je predvsem zasluga katehinov, izjemno močnih antioksidantov, ki jih vsebuje ta vrsta čaja.

Slaščice zamenjajte s temno čokolado

Verjetno se občasno vsi razvajamo s slaščicami, za katere vemo, da niso najboljše za naše zdravje. Vendar pa pazite, da takšnih priložnosti ne bo preveč. Ko si zaželite posladka, poskušajte čim večkrat poseči po temni čokoladi (v zmernih količinah, seveda). To je namreč precej bolj zdrava alternativa in odličen vir antioksidantov, zato boste s to odločitvijo naredili tudi nekaj dobrega za svoje možgane.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×