Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaPrehranjevalne navade, ki ščitijo pred Alzheimerjevo boleznijo

Prehranjevalne navade, ki ščitijo pred Alzheimerjevo boleznijo

MORDA VAS ZANIMA

Prehrana ima ogromen vpliv na zaščito pred različnimi zdravstvenimi težavami. Med drugim to velja tudi za Alzheimerjevo bolezen. Z določenimi prehranjevalnimi navadami lahko tako občutno zmanjšate nevarnost za Alzheimerjevo bolezen in podobne težave, ki so vse bolj razširjene med starejšo populacijo …

- Oglas -

Alzheimerjeva bolezen in prehrana

Pojejte vsaj 5 obrokov sadja in zelenjave na dan

Raziskave kažejo, da obstaja pri ljudeh, ki zaužijejo zelo veliko sadja in zelenjave, manjše tveganje za pešanje kognitivnih sposobnosti v zrelih letih. Tako je pametno, da v prehrano vključite najmanj pet obrokov sadja in zelenjave dnevno. Če niste največji ljubitelji zelenjave, si lahko pomagate tudi s sadno-zelenjavnimi kašastimi sokovi. Okus sadja bo tako prekril okus zelenjave, vaše telo pa bo dobilo raznolik nabor hranilnih snovi.

Pri pripravi hrane ne skoparite z začimbami

Začimbe niso namenjene samo izboljšanju okusa jedi, ampak so lahko tudi izjemno zdrave. Nekatere so še posebej koristne za preprečevanje Alzheimerjevih bolezni. Ena takšnih je zagotovo kurkuma, ki vsebuje protivnetno snov, imenovano kurkumin. Obenem je kurkumin tudi odličen antioksidant. Z uporabo različnih začimb boste tudi precej lažje zmanjšali količino soli in maščobe v obrokih, kar bo imelo še dodaten pozitivni vpliv na vaše zdravje.

Za malico si privoščite oreščke in semena

Eno najboljših živil za naše možgane so zagotovo oreščki, še posebej orehi, ki dokazano zmanjšujejo nevarnost za Alzheimerjevo bolezen. Namesto nezdravih prigrizkov za malico raje izberite pest oreščkov, dobra alternativa in vir zdravih maščob, ki jih naši možgani potrebujejo za optimalno delovanje, pa so tudi različna semena.

Pijte zeleni čaj

- Oglas -

Ste vedeli, da je zeleni čaj odlična pijača za naše možgane? S tem ne mislimo zgolj na kratkoročni vpliv, torej na povečano budnost in zbranost, ampak lahko zeleni čaj tudi na dolgi rok ščiti pred težavami, kakršna je Alzheimerjeva bolezen. To je predvsem zasluga katehinov, izjemno močnih antioksidantov, ki jih vsebuje ta vrsta čaja.

Slaščice zamenjajte s temno čokolado

Verjetno se občasno vsi razvajamo s slaščicami, za katere vemo, da niso najboljše za naše zdravje. Vendar pa pazite, da takšnih priložnosti ne bo preveč. Ko si zaželite posladka, poskušajte čim večkrat poseči po temni čokoladi (v zmernih količinah, seveda). To je namreč precej bolj zdrava alternativa in odličen vir antioksidantov, zato boste s to odločitvijo naredili tudi nekaj dobrega za svoje možgane.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×