Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.
Osebna rast7 nasvetov, kako uživati v samoti

7 nasvetov, kako uživati v samoti

MORDA VAS ZANIMA

Morate biti nenehno obdani z ljudmi, saj vas misel na to, da bi bili povsem sami, spravlja v paniko? Osebe, ki se bojijo samote, se pogosto znajdejo v nezdravih razmerjih – tako partnerskih kot prijateljskih. Zaradi zelo močne želje po družbi oziroma zaradi strahu pred samoto ste namreč precej manj izbirčni. To, da znate uživati tudi takrat, ko ste sami, je tako ena od najpomembnejših veščin, ki se jih lahko naučite. Seveda to ne pomeni, da se morate povsem izolirati. Gre predvsem za to, da postanete čim bolj neodvisni od drugih. Tako odnosov ne boste več krvavo potrebovali, ampak bodo postali nekaj, kar poskrbi za »dodano vrednost«.

1. Izogibajte se primerjanju z drugimi

- Oglas -

Strah pred samoto morda niti ne izvira iz vas samih, ampak gre za zunanji vpliv. Če na primer veliko časa preživite na družbenih omrežij, kjer pregledujete fotografije svojih znancev, ki se stalno zabavajo s prijatelji, lahko dobite občutek, da je z vami nekaj narobe, če ne posnemate njihovega obnašanja. V osnovi se morate zavedati, da predstavlja tisto, kar nekdo objavi na družbenem omrežju, zelo majhen košček življenja te osebe, ki je za povrh vsaj nekoliko prirejen. Toda tudi če to ne bi bilo res: primerjave z drugimi kljub temu ne bi bile smiselne, saj bi to pomenilo, da stalno lovite nekaj, kar so pravzaprav tuje želje, pri tem pa zanemarjate svoje lastne potrebe in cilje.

2. Počnite tisto, v čemer uživate – tudi ko nimate družbe

Najverjetneje obstaja kar nekaj aktivnosti, v katerih uživate, vendar ste prepričani, da morate imeti zanje vedno družbo. Dobra kava v prijetni kavarni? Ogled filma v kinu? Obisk bazena? Vse naštete – in seveda še mnoge druge – dejavnosti pridejo vsekakor v poštev tudi takrat, ko ste sami. Zakaj bi bili nenehno odvisni od nekoga drugega, če ni objektivnega razloga za to.

3. Razvijajte svojo kreativno žilico

Samota je kot nalašč za ustvarjanje. Pogosto šele odmik od vsakodnevnega vrveža prebudi našo ustvarjalno žilico. Različne oblike kreativnosti vam omogočajo predelavo morebitnih občutkov osamljenosti in manjvrednosti. Od kod izvira prepričanje, da morate biti nenehno obdani z ljudmi in da to določa vašo vrednost?

4. Naredite načrte za prihodnost – tako kratkoročne kot dolgoročne

Ne dopustite, da bi bilo zato, ker vam trenutno morda primanjkuje družbe, vaše življenje na čakanju. Osredotočite se na cilje, ki so odvisni predvsem od vas samih. Kako želite preživeti naslednje počitnice? Kaj je tisto, česar bi se želeli naučiti? Kje bi radi živeli čez pet let? Načrti, povezani s prihodnostjo, vas bodo motivirali, zato bo vaš pogled na svet precej bolj optimističen.

5. Vsaj 5 minut dnevno se odpovejte vsem dražljajem

- Oglas -

Dovolite svojim možganov, da si resnično odpočijejo od nenehnih dražljajev – vsaj za pet minut dnevno. Ugasnite vse elektronske naprave, zaprite oči in pustite, da vaš um odtava tja, kamor se mu zahoče. Sprva bo šok verjetno precej hud, vendar vam lahko prav ta vaja zelo uspešno pomaga pri tem, da začnete bolj ceniti samoto. 

6. Vzemite si čas za pripravo obrokov, tudi ko kuhate samo zase

Ne zatekajte se k izgovoru, da »ni vredno kuhati za enega«. Tudi ko gre za hrano, si izkažite samospoštovanje, saj bo to vplivalo tudi na vaš siceršnji odnos do sebe. Zakaj si ne bi na primer vsaj občasno pripravili malce bolj ekstravagantne večerje z več hodi, postrežene na vašem najboljšem porcelanu, rezerviranem za »posebne priložnosti« …

7. Bodite prizanesljivi do svojih napak

Samota je za marsikoga neznosna zato, ker ste takrat praktično prisiljeni, da se soočite s svojimi preteklimi napakami in občutki krivde. Čeprav je po eni strani dobro, da znate biti samokritični, razmislite, ali si resnično zaslužite tako strogo obravnavo. Bi lahko v tistem trenutku zares delovali drugače? Če si boste odpustili pretekle napake, bo postalo preživljanje časa v lastni družbi zagotovo precej prijetnejše.

Preberite še: 3 očitni znaki, da nujno potrebujete čas zase

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×