Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehrana5 nasvetov za vitalnost v tretjem življenjskem obdobju

5 nasvetov za vitalnost v tretjem življenjskem obdobju

MORDA VAS ZANIMA

Starost in mladostnost nista nezdružljivi. Ne glede na to, koliko ste stari, lahko ohranjate vitalnost in dobro zdravje. Vendar pa se tega na žalost ne zaveda dovolj ljudi, ki so zakorakali v tretje življenjsko obdobje. Tudi če nimajo posebnih zdravstvenih težav oziroma resnejših bolezni, jih pogosto prevzame brezvoljnost. Tako se lahko razvijejo motnje spanja, depresija in sorodne težave. Na srečo pa ohranjanje vitalnosti v zrelih letih ni tako zapleteno, kot bi se morda lahko zdelo na prvi pogled. Že navidezno drobne spremembe navad lahko prispevajo k precej bolj zadovoljni, energije polni starosti …

1. Ne pretiravajte s količino hrane

- Oglas -

Količina hrane oziroma kalorij, ki jih naše telo potrebuje, z leti počasi upada. Vendar pa mnogi ne prilagodijo svojih prehranjevalnih navad tem spremembam. Ker telo ne potrebuje več toliko energije, se začne presežek skladiščiti v obliki maščob. Tako imajo mnogi starejši ljudje težave z vzdrževanjem zdrave telesne teže, kar ima lahko seveda negativen vpliv na zdravje. Če želite ostati vitalni tudi v pozni starosti, je torej pomembno, da nekoliko zmanjšate vnos hrane. Nekateri svetujejo celo, da se ne bi smeli nikoli najesti povsem do sitega. Seveda pa je po drugi strani dobro, da je vaša prehrana čim bolj raznolika. Manj kalorij ne sme biti izgovor za manj pestrosti na krožniku!

2. Svoj čas posvetite zanimivim hobijem in izobraževanju

Dolgčas je težava, s katero se spopadajo mnogi starostniki. Ko imajo končno čas, da bi uživali v hobijih, za katere prej niso našli časa, izgubijo motivacijo. Občutek, da ni nič več smiselno, je seveda zelo nevaren. Pred vami je najverjetneje še mnogo let, hkrati pa se morate opomniti, da šteje vsak trenutek. Tako je priporočljivo, da poskušate svoje trenutke zapolniti z zanimivimi dejavnostmi. Nikoli ni prepozno, da se naučite česa novega ali da pridobite novo veščino. Vaš pogled na življenje bo tako precej bolj pozitiven, kar se bo zagotovo odrazilo tudi na vašem zdravju.

Zdravje in vitalnost v 3 življenjskem obdobju

3. Obogatite svojo prehrano z omega-3-maščobnimi kislinami

Ena najresnejših težav, ki grozijo starostnikom, je pešanje spomina in drugih kognitivnih funkcij. Čeprav ne obstaja čudežna metoda, s katero bi lahko s popolno gotovostjo preprečili tovrstne težave, lahko z določenimi ukrepi vendarle močno zmanjšamo verjetnost za njihovo pojavitev. Zelo pomembno je na primer, da vaša prehrana vsebuje zadostno količino omega-3-maščobnih kislin (za zdravje možganov je pomembna predvsem DHK, ki jo je mogoče v večjih količinah najti v olju alg).

4. Poiščite vadbo, ki je primerna za vas

Določene zdravstvene težave, s katerimi se morda spopadate, lahko postanejo izgovor za to, da se praktično ne gibate več. Vendar pa pomanjkanje telovadbe pogosto še poslabša težave. Tako je pomembno, da tudi v zrelih letih skrbite za redno telesno aktivnost. Če imate določene zdravstvene omejitve, poskušajte poiskati vadbo, ki bo primerna za vas. Priporočljivo je seveda, da se o tem posvetujete tudi s svojim zdravnikom. Praviloma je lahko dobra izbira vadba v vodi, saj so sklepi tako manj obremenjeni. Odlična lahka vadba so lahko tudi vsakodnevni sprehodi z vašim hišnim ljubljenčkom.

5. Negujte socialne stike

- Oglas -

Občutek povezanosti z drugimi ljudmi poskrbi za precej vitalnejšo starost. Poskušajte torej ohranjati dobre odnose z bližnjimi. Obenem pa je pomembno, da se zavedate, da ni nikoli prepozno, da spletete nove prijateljske vezi – podobno kot ni nikoli prepozno za učenje. Če na primer vaši otroci in vnuki nimajo toliko časa za vas, kot bi morda želeli, to ni razlog za obupovanje. Vključite se v dejavnosti, ki vam bodo omogočile spoznavanje novih ljudi, ki lahko postanejo pomemben del vašega življenja.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×