Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Joga5 joga položajev, s katerimi si v hipu izboljšate razpoloženje

5 joga položajev, s katerimi si v hipu izboljšate razpoloženje

MORDA VAS ZANIMA

Vsi imamo kdaj dneve, ko nismo najbolje razpoloženi – iz znanih ali neznanih razlogov ste pod stresom, zaskrbljeni, razdraženi in / ali utrujeni. In ne glede na to, kako zelo se trudite, se zdi, da uroka slabe volje ni mogoče prelomiti. Raziskave kažejo, da pomanjkanje kisika v možganih lahko negativno vpliva na človekovo razpoloženje. K sreči lahko pri tem pomaga joga.

5 joga položajev za boljše razpoloženje
- Oglas -

Raztezanje namreč sprošča endorfine in tako poveča pretok krvi in jo nahrani s kisikom. Joga je najstarejši nauk o ravnovesju telesa, uma in duha. Je učinkovit način sproščanja, ki dobro vpliva tako na dušo, kot na telo. Preko jogijskih položajev začutimo svoje telo, hkrati dobimo nad njim nadzor in se sprostimo. Z izvajanjem joge si vzamemo čas zase in izboljšamo osredotočenost. Smo čuječni, pretočni in pravilno dihamo.  Jogo si tako lahko pomagamo ob mnogih situacijah, ko se ne počutimo dobro. Če si boste čez dan vzeli čas za jogo, boste izboljšali prekrvavitev in posledično tudi razpoloženje.

Riba (Matsyasana)

Riba - Matsyasana

Ribja poza odpira prsni koš in grlo, kar omogoča, da s kisikom bogata kri teče v zadnji del grla in v možgane. Ribja poza vam lahko pomaga obvladovati raven tesnobe in zmanjša bolečine in težave, ki so razlog za vaše slabo razpoloženje. Položaj ribe tik pred spanjem je odličen način za počitek in pripravo na naslednji dan.

Položaj otroka (Balasana)

Položaj otroka - Balasana

Položaj otroka je z razlogom najbolj pogosta in poznana jogijska vaja: je umirjena in odlična za možgane. Položajustvarja kupolasto obliko, ki razteza hrbet, boke in stegna. Razteg pomaga sprostiti endorfine in umiriti um.

Stoja (Sirsasana)

Stoja - Sirsasana

Položaji, kot so stoja (Sirsasana), strešica (Adho Mukha Svanasana) ravnotežni položaj z dvignjeno iztegnjeno nogo (Padangusthasana) pomagajo pri uravnavanju krvnega tlaka. Visok krvni tlak povzroča motnje razpoloženja, kot sta tesnoba in depresija. Te položaji so terapevtski tudi za obvladovanje simptomov, povezanih s hormonskimi izzivi.

Ladja (Naukasana)

Ladja - Naukasana
- Oglas -

Položaj ladje je odličen način za izgradnjo močnejšega jedra in krepitev vseh okončin. V tem položaju se dogaja marsikaj – pomislite na dejanski čoln, ki se bori proti viharju. V mislih se borite z negativnimi mislimi. Ostanite močni in se osredotočite na dih. Mirna morja so pred nami; samo verjeti morate v to.

Drevo (Vriksasana)

Drevo - Vriksasana

Položaji, pri katerih iščemo ravnotežje, zahtevajo koncentracijo in odvzamejo pozornost pred težavami uma. Osredotočenost na dih vam pomaga, da ostanete v trenutku in hkrati ohranite ravnotežje, tako dobesedno kot v prenesenem pomenu.

Če imamo slab dan in je naše razpoloženje slabo, se moramo soočiti s svojimi občutki in s čustvi. Nujno je, da predelamo negativna čustva. Ko se sami s seboj pogovorimo, pa je pomembno, da ponovno dvignemo naš nivo pozitivne energije. Energijo si lahko hitro dvignemo tudi tako, da se z mislimi vrnemo v srečne spomine in občutke ob teh lepih trenutkih. Spomnite se svojih dosežkov, dobrih novic in lepih dogodkov. Ozavestite, kako ste se takrat počutili in telo vam bo sledilo – tako boste izboljšali razpoloženje.

Preverite tudi: 7 Jin joga položajev, ki mirijo tesnobo in anksioznost

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×