Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Joga5 joga položajev, s katerimi si v hipu izboljšate razpoloženje

5 joga položajev, s katerimi si v hipu izboljšate razpoloženje

MORDA VAS ZANIMA

Vsi imamo kdaj dneve, ko nismo najbolje razpoloženi – iz znanih ali neznanih razlogov ste pod stresom, zaskrbljeni, razdraženi in / ali utrujeni. In ne glede na to, kako zelo se trudite, se zdi, da uroka slabe volje ni mogoče prelomiti. Raziskave kažejo, da pomanjkanje kisika v možganih lahko negativno vpliva na človekovo razpoloženje. K sreči lahko pri tem pomaga joga.

5 joga položajev za boljše razpoloženje
- Oglas -

Raztezanje namreč sprošča endorfine in tako poveča pretok krvi in jo nahrani s kisikom. Joga je najstarejši nauk o ravnovesju telesa, uma in duha. Je učinkovit način sproščanja, ki dobro vpliva tako na dušo, kot na telo. Preko jogijskih položajev začutimo svoje telo, hkrati dobimo nad njim nadzor in se sprostimo. Z izvajanjem joge si vzamemo čas zase in izboljšamo osredotočenost. Smo čuječni, pretočni in pravilno dihamo.  Jogo si tako lahko pomagamo ob mnogih situacijah, ko se ne počutimo dobro. Če si boste čez dan vzeli čas za jogo, boste izboljšali prekrvavitev in posledično tudi razpoloženje.

Riba (Matsyasana)

Riba - Matsyasana

Ribja poza odpira prsni koš in grlo, kar omogoča, da s kisikom bogata kri teče v zadnji del grla in v možgane. Ribja poza vam lahko pomaga obvladovati raven tesnobe in zmanjša bolečine in težave, ki so razlog za vaše slabo razpoloženje. Položaj ribe tik pred spanjem je odličen način za počitek in pripravo na naslednji dan.

Položaj otroka (Balasana)

Položaj otroka - Balasana

Položaj otroka je z razlogom najbolj pogosta in poznana jogijska vaja: je umirjena in odlična za možgane. Položajustvarja kupolasto obliko, ki razteza hrbet, boke in stegna. Razteg pomaga sprostiti endorfine in umiriti um.

Stoja (Sirsasana)

Stoja - Sirsasana

Položaji, kot so stoja (Sirsasana), strešica (Adho Mukha Svanasana) ravnotežni položaj z dvignjeno iztegnjeno nogo (Padangusthasana) pomagajo pri uravnavanju krvnega tlaka. Visok krvni tlak povzroča motnje razpoloženja, kot sta tesnoba in depresija. Te položaji so terapevtski tudi za obvladovanje simptomov, povezanih s hormonskimi izzivi.

Ladja (Naukasana)

Ladja - Naukasana
- Oglas -

Položaj ladje je odličen način za izgradnjo močnejšega jedra in krepitev vseh okončin. V tem položaju se dogaja marsikaj – pomislite na dejanski čoln, ki se bori proti viharju. V mislih se borite z negativnimi mislimi. Ostanite močni in se osredotočite na dih. Mirna morja so pred nami; samo verjeti morate v to.

Drevo (Vriksasana)

Drevo - Vriksasana

Položaji, pri katerih iščemo ravnotežje, zahtevajo koncentracijo in odvzamejo pozornost pred težavami uma. Osredotočenost na dih vam pomaga, da ostanete v trenutku in hkrati ohranite ravnotežje, tako dobesedno kot v prenesenem pomenu.

Če imamo slab dan in je naše razpoloženje slabo, se moramo soočiti s svojimi občutki in s čustvi. Nujno je, da predelamo negativna čustva. Ko se sami s seboj pogovorimo, pa je pomembno, da ponovno dvignemo naš nivo pozitivne energije. Energijo si lahko hitro dvignemo tudi tako, da se z mislimi vrnemo v srečne spomine in občutke ob teh lepih trenutkih. Spomnite se svojih dosežkov, dobrih novic in lepih dogodkov. Ozavestite, kako ste se takrat počutili in telo vam bo sledilo – tako boste izboljšali razpoloženje.

Preverite tudi: 7 Jin joga položajev, ki mirijo tesnobo in anksioznost

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×