Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.
Zdravje & prehrana4 naravni načini za zmanjševanje stresa

4 naravni načini za zmanjševanje stresa

MORDA VAS ZANIMA

V današnjem svetu smo vedno bolj podvrženi stresu. Veliko ljudi se znajde pod različnimi pritiski in jih pestijo številne skrbi, težko si vzamejo čas zase in se sprostijo. Kroničen stres od nas terja visok davek, saj vodi v psihosomatske bolezni in močno poslabša kakovost bivanja.

- Oglas -

Stres ne izgine sam od sebe. Stresno energijo se moramo naučiti sprostiti. To lahko storimo na različne naravne načine – štiri izmed njih so gibanje, meditacija, ustrezna prehrana in stik z naravo.

Stres in sproščanje

Gibanje

Po stresnem dnevu v službi nas pogosto premami želja, da bi večer preživeli v udobju kavča pred televizijo, s kozarcem vina v roki. Telovadba je verjetno zadnja stvar, ki nam takrat pade na pamet, a bi nam v tistem trenutku najbolj koristila. Gibanje spodbuja nastajanje endorfinov v možganih, ki v trenutku izboljšajo naše razpoloženje. Dokazano je, da so učinki stresa bolj izraženi pri ljudeh, ki so neaktivni. Če ne morete spati zaradi skrbi, vas bo gibanje najbolje zazibalo v spanec.

Meditacija

Meditacija je dokazano učinkovito naravno sredstvo proti stresu in anksioznosti. Z njeno pomočjo se na enostaven način umirimo in sprostimo. Izvajamo jo lahko v udobju svojega doma. Zanjo ne potrebujemo posebnih pripomočkov. Ena od študij je pokazala, da se po meditaciji 20 minut na dan v petih dneh zmanjša raven stresnega hormona kortizola v telesu, manj smo tudi anksiozni.

Ustrezna prehrana

- Oglas -

Oskrba z ustreznimi hranili, kot so vitamini, zdrave maščobe, aminokisline in antioksidanti, pomaga možganom, da se učinkoviteje spopadejo s stresom. Kalcij in magnezij sta pomembna za sprostitev mišic, blaženje glavobolov in lažji spanec. Maščobne kisline omega 3 so potrebne za pravilno delovanje možganov in uravnavanje razpoloženja. Stres poslabšujejo sladkor, uživanje predelane hrane, alkohol in kofein, saj povečujejo anksioznost, motijo razpoloženje in spanec.

Stik z naravo

Odličen način, kako se sprostiti in si zbistriti misli, je preživljanje časa zunaj, v naravi, na svežem zraku. Če vas pestijo anksioznost, stres in strah, se podajte v gozd, v gore ali na sprehod ob morju. Pobeg iz urbanega okolja in stik z zelenim okoljem pozitivno vplivata na našega duha, dvigneta naše razpoloženje in odženeta skrbi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×