fbpx
Domov Zdravje & prehrana Ingverjeva kopel, ki nadomesti obisk savne

Ingverjeva kopel, ki nadomesti obisk savne

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Ingverjeva kopel vam bo pomagala ob prehladih, ki se nas lotijo v zimskih mesecih ter razstrupila vaše telo, saj nekateri pravijo, da je celo močnejša od savne.

Vsi tisti, ki vas pogosto zebe, imate na voljo kar precej naravnih rešitev, s pomočjo katerih lahko izboljšate prekrvavitev in se pogrejete. Znano je, da vam pri tem lahko pomagajo predvsem začimbe, a to, da jih dodate jedem, ni edina možnost, ki jo imate. V zimskih mesecih so zelo priporočljive tople kopeli s posebnimi dodatki, ki vas pogrejejo. Še posebej učinkovita je ingverjeva kopel, ki poskrbi tudi za razstrupljanje vašega telesa. Mnogi trdijo, da je učinek ingverjeve kopeli primerljiv celo s savnanjem, ki velja za eno najboljših metod razstrupljanja!

Ingverjeva kopel

Pri čem vse vam lahko pomaga ingverjeva kopel?

Ingverjeva kopel je idealna ob prehladih, ki so še posebej pogosti v hladnejših mesecih. Intenzivnejše potenje namreč običajno pomeni tudi hitrejše okrevanje. Ingverjeva kopel ne bo poskrbela le za začasno potenje, ampak se boste intenzivneje potili še približno eno uro po tem, ko se okopate. Seveda pa to ni edina korist, ki si jo lahko obetate, če si privoščite ingverjevo kopel. Pomaga vam lahko pri številnih težavah ter tako izboljša vaše zdravje in počutje. Naj naštejemo le nekaj blagodejnih učinkov ingverjeve kopeli:

  • izboljšana prekrvavitev,
  • preprečevanje vnetij v telesu,
  • očiščenje debelega črevesa,
  • bolj zdrava jetra in želodec,
  • antibakterijsko delovanje (še posebej koristno pri morebitnih ranah na koži),
  • pomiritev razdraženega želodca,
  • ublažitev trebušnih krčev in napihnjenosti v trebuhu,
  • odprava bolečin v mišicah,
  • ublažitev glavobola.

Postopek

Preden si privoščite ingverjevo kopel, morate popiti dovolj tekočine. Priporočamo 2,5–5 decilitrov vode. Če namreč v vašem telesu ne bo dovolj tekočine, kopel ne bo tako učinkovita, kot bi bila sicer. Za pripravo kopeli je najbolje uporabiti svež, nariban ingver (približno 25 gramov). Če to ni mogoče, lahko uporabite tudi ingver v prahu. Po želji lahko kopeli dodate tudi malce grenke soli, ki bo pomagala vašemu telesu pri še hitrejšem izločanju strupov. Poleg kopalne kadi postavite večji kozarec ali steklenico vode, ki jo pijte med samim kopanje in tik po tem, ko končate.

Za pripravo kopeli uporabite čim bolj vročo vodo, torej takšno, v kateri vam je še prijetno. Če imate možnost, uporabite vodni filter, saj bo tako voda resnično čista, rezultati razstrupljanja pa optimalni. Medtem ko se kad polni z vodo, lahko zdrgnete svojo kožo s posebno ščetko oziroma rokavico, kar bo pospešilo prekrvavitev in odstranilo odmrle celice. Tako se bo razstrupljanje začelo hitreje.

Kopel z ingverjem naj traja od 20 do 30 minut. Kot že omenjeno, morate tudi vmes piti dovolj vode. Če vam postane med kopanjem prevroče, dolijte v kad še malce mrzle vode. Med kopeljo globoko dihajte in se poskušajte čim bolj sprostiti. Na koncu počasi vstanite, saj lahko sicer občutite vrtoglavico.

Uporabite svežo brisačo in se dobro zbrišite, nato pa oblecite ohlapna, po možnosti bombažna oblačila. Pričakujete namreč lahko, da se bo intenzivno potenje nadaljevalo še nekaj časa, kar je vsekakor dober znak. Poskrbite, da boste tudi po kopeli popili dovolj tekočine. Vodi lahko dodate tudi malce himalajske soli, saj ste s potenjem izgubili kar nekaj pomembnih mineralov. Ko se potenje umiri, si lahko privoščite še hitro tuširanje, s katerim boste s kože odstranili preostale strupe in tako preprečili, da se ponovno absorbirajo v telo.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×