Vitamin D

december 3, 2009 by  
Objavljeno v: Zdravje & prehrana

Znanstvena raziskava o koristnosti vitamina D je dokazala, da je ta vitamin eden od ključnih faktorjev v ohranjanju zdravja večine organov človekovega telesa.

Raziskava, ki je bila objavljena v American Journal of Clinical Nutrition, dokazuje, da ima vitamin D pomembno vlogo pri ohranjanju imunskega sistema, izločanju in uravnavanju inzulina v pankreasu, uravnavanju krvnega pritiska, aktivnosti mišic in delovanju možganov. Dr. Anthony Norman, eden od avtorjev raziskave, je sestavil seznam organov, na katere neposredno vpliva vitamin D, in to so predvsem kosti, prsi, tanko in debelo črevo, pljuča, ledvice, prostata, koža, želodec in maternica.

Vitamin D najdemo v hrani, predvsem v mleku in mlečnih izdelkih ter v svežem pomarančnem soku. Koža sprejema vitamin D preko sončnih UV žarkov, večje doze pa lahko sprejemamo v obliki raznih dodatkov k prehrani, ki jih je mogoče kupiti v lekarni brez recepta.




Preberite še:
  1. Vitamin C proti raku, infarktu in virusi
  2. Vitamin C
  3. Nahranite svojo kožo na naraven način

  • Tim

    Ja potem vseen ni tako slabo vsake tolk časa tut kako mleko spit.