Zdravo in privlačno: rožnat humus

    Vsi poznamo humus, njegov nežen okus in pozitivne vplive na telo. Kaj pa če bi si za sončen vikend pripravili rožnat humus in si s tem še bolj popestrili lep dan?

    Humus je namaz iz čičerike z zelo dolgo zgodovino, saj so ga jedli v Starem Egiptu že več tisoč let nazaj. Zelo je zdrav, v telesu pa ustvarja bazičnost, kar je v današnjem času še posebej pomembno. Hiter način življenja in predelana hrana kislijo naše telo, zato potrebuje veliko bazične hrane.

    Humus

    Kako narediti rožnat humus?

    Navaden humus je sestavljen iz čičerike, česna in oljčnega olja. Nekateri mu dodajo tudi tahini, sezamovo pasto. Pri našem receptu je najpomembnejša sestavina rdeča pesa, živilo polno železa, ki varuje vaše zdravje.

    • Dve srednje veliki rdeči pesi, ki ju predhodno skuhate in olupite.
    • 300 gramov kuhane čičerike (ali iz pločevinke)
    • En strok česna
    • Ena žlica limoninega soka
    • Tri žlice tahinija
    • Ščepec soli
    • Ščepec kumine

    Vse sestavine damo v mešalnik in mešamo dokler ne dobimo goste, a gladke zmesi. Priporočamo vam, da odprete mešalnik, poskusite žličko humusa in dodate začimbe po vašem okusu.

    Najboljši del receptov za humus je, da so zelo prilagodljivi. Vanj lahko vmešamo praktično karkoli. Od začimb, zelenjave ali drugih živil. Spreminjate mu okus s kurkumo, čilijem, koriandrom, ingverjem, papriko, poprom, baziliko in podobno. Humus na ta način lahko nadomesti paštete, lahko pa vanj nasekljamo oziramo damo z njim v mešalnik kuhano piščančje ali goveje meso, tunino ali druge ribe. Če humus ne vsebuje preveč močnih začimb, predstavlja super živilo tudi za otroke.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte