Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Lepota & kozmetikaDo zdravega in bleščečega nasmeha na naraven način

Do zdravega in bleščečega nasmeha na naraven način

MORDA VAS ZANIMA

Tako kot je vaša koža na nek način vaša poslovna vizitka, pa je zdravje ustne votline (lepi zobje, zdrave dlesni, svež dah) odraz zdravja vašega prebavnega sistema. Večina imunskih funkcij se dogaja prav v našem črevesju, nekateri celo pravijo, da je zdravje našega črevesja odraz našega celostnega zdravstvenega stanja.

- Oglas -

Ohranjanje zdravega in bleščečega nasmeha je postalo zelo zapleteno. Slab zadah, ki je pogosto povezan s slabimi prehranjevalnimi navadami in nezdravim črevesjem, je popolnoma neprivlačen, poleg tega pa nas spravlja še v veliko zadrego. Ves čas poslušamo strašljive zgodbe o nevarnosti fluorida in drugih kemikalij, ki se nahajajo v zobnih pastah in ustnih vodicah. Tu je še potencialno tveganje, povezano z amalgamskimi zobnimi zalivkami.

Če se tudi vi srečujete z nasprotujočimi si informacijami, povezanimi z ustno higieno ali z razdraženimi dlesnimi, vam ponujamo nekaj naravnih in popolnoma varnih načinov, s katerimi boste poskrbeli, da bo vaš nasmeh (spet) zdrav in čudovit. Prepričani smo, da tega zagotovo ne boste izvedeli od svojega zobozdravnika.

 

1. Začnite pri svoji prehrani.

Danes uživamo veliko sladke, močno predelane hrane, ki ji manjka osnovnih hranil. Namesto teh vsebuje le ogromno različnih umetnih snovi, ki so našemu zdravju škodljive. Močno predelani hrani manjka v maščobi topnih vitaminov, ki pa so esencialni za zdravje zobne sklenine in kosti. Morda zveni nekoliko klišejsko, ampak če želite poskrbeti za optimalno zdrave svoje ustne votline, morate začeti pri svoji prehrani. Uživajte svežo, surovo in ekološko pridelano zelenolistno zelenjavo in sadje, ki sta bila vzgojena prsti, ki je bogata s hranili. Občasno lahko posežete tudi po mesu živali, ki so se prosto pasle. Živalski izdelki namreč zmanjšajo možnost za nastanek zobne gnilobe.

2. Uporabljajte neem.

- Oglas -

Tudi neem je idealen za preprečevanje zobne gnilobe. Neem krepi imunski sistem in prepBeli zobjerečuje, da bi se razvila zobna gniloba. Lahko ga uživate v obliki prehranskega dopolnila v kapsulah ali pa si iz njega pripravite čaj. Obstajajo tudi zobne paste, ki vsebujejo izvlečke neema, s samo rastlino pa lahko včasih uporabite kar namesto zobne ščetke in tako odstranite zobne obloge.

3. Ne pozabite na kokosovo olje.

Ko kupujete izdelke za nego zob in dlesni, bodite pozorni, da vsebujejo tudi kokosovo olje. Starodavna ajurvedska medicina je kokosovo olje uporabljala za umivanje ust in ustne votline. Kokosovo olje deluje kot naravni antibiotik, raziskave pa so pokazale, da lahko pomaga uničiti bakterije, ki povzročajo zobno gnilobo.

4. Ščetkajte svoje zobe z origanom.

Origanovo olje je znano kot naravni antiseptik z izjemnimi antibakterijskimi lastnostmi. Vnetja zob in dlesni se na olje iz origana zelo hitro odzovejo. Origanovo olje lahko nanesete neposredno na zobe in dlesni, lahko pa nekaj kapljic dvakrat na dan kanete na zobno pasto ali v ustno vodico ter tako poskrbite za zdravje svojih zob in dlesni. Če morate uporabiti več kot le nekaj kapljic, origanovo olje zmešajte v nekem osnovnem olju, kot sta na primer olivno ali sezamovo olje. Olje origana je namreč tako močno, da lahko na naši koži povzroči opekline. Če to naravno olje uporabljamo redno, lahko močno izboljšamo našo ustno higieno.

5. Namesto ustne vodice uporabite žajbelj.

Žajbelj je še eno zelišče z izjemnim antiseptičnim učinkom. Kot ustna vodica pa je tudi zelo učinkovita, saj nam takoj povrne svež dah. Liste žajblja in poprove mete pustite vreti toliko časa, dokler voda ne postane temno. Nato prevretek ohladite in ga prelijte v čisto stekleničko. Dodajte še nekaj kapljic timijanovega eteričnega olja. To naravno alternativo za ustno vodico uporabljajte dvakrat dnevno.

6. Izogibajte se gaziranim pijačam.

Raziskave kažejo, da so ljudje, ki uživajo veliko sladkih gaziranih pijač, podvrženi večjemu tveganju za razvoj zobne gnilobe. Razlog ni le v sladkorju, ampak predvsem v tem, da kisline v gaziranih pijačah dokazano poškodujejo zobno sklenino, zobe oslabijo, tako pa se močno poveča tveganje za nastanek zobne gnilobe.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×