Zakaj je masažo s penastim valjem priporočljivo izvajati vsak dan?

    Zagotovo ste penaste valje (ali po domače kar foam rollerje) že videli v svoji telovadnici, morda pa imate svoj penasti valj tudi že doma. Za večino ljudi je masaža s penastim valjem, tako kot raztezne vaje, ena tistih reči, ki se jih lotijo takrat, ko imajo res nekaj več odvečnega časa, kar v praksi pomeni nikoli.
    Zelo pomembno, da med svojimi treningi daste vse od sebe, prav tako pa je pomembno tudi to, da svojemu telesu zagotovite tudi dovolj počitka. To, da si vsake toliko časa privoščite dobro masažo, s katero poskrbite za svoje dobro počutje in za boljšo regeneracijo razbolelih mišic, je seveda odlično. A masaža s penastim valjem je zagotovo veliko bolj prijazna vaši denarnici, manj časovno potratna, poleg tega pa si jo lahko privoščite vsak dan.

    Morda vas bodo spodnji nasveti prepričali, da boste tudi sami začeli masažo s penastim valjem redno vključevati v svoj dnevni ritem:

    Penasti valj
    1. Masaža s penastim valjem pomaga sprostiti napetost in bolečino v mišicah, ki sta posledica napornih treningov.
    Zagotovo poznate občutek, ko se dan po naporni vadbi zbudite z neznosno razbolelimi mišicami. Že s postelje komaj vstanete, vsi nadaljnji gibi pa so tako ali tako pravi izziv. Ja, vsi smo to že doživeli. Če masažo s penastim valjem naredite takoj po končanem treningu (ali pa naslednji dan), lahko zmanjšate zapoznelo mišično bolečino.
    Masaža s penastim valjem namreč preprečuje, da bi se fascija, torej mišična ovojnica, preveč oprijela mišičnega tkiva, kar navadno vodi do bolečih. Če boste redno izvajali masažo s penastim valjem, ne boste imeli več težav s tem, da bi morali zaradi preveč razbolelih mišic izpustiti naslednji trening.

    PREBERITE TUDI:  Joga za boljše počutje na delovnem mestu

    2. Masaža s penastim valjem izboljša vašo gibljivost.
    Vsi vemo, kako pomembno je ohranjati gibljivost telesa in masaža s penastim valjem vam lahko pomaga tudi tukaj. Ohranjanje gibljivosti skozi celo življenje pomaga zmanjšati možnost za nastanek poškodb, izboljšuje telesne zmogljivosti ter nas ohranja močne in zdrave tudi v zrelih letih. Ne glede na to, ali se ukvarjate z dvigovanjem uteži, jogo ali tekom, je masaža s penastim valjem tista, ki lahko močno pripomore k večjemu napredku na kateremkoli športnem področju ter poskrbi, da boste tudi na splošno bolj zdravi in polni energije.

    3. Masaža s penastim valjem pomaga preprečiti poškodbe.
    Kadar trdo trenirate, mišice na koncu postanejo zatrdele, v njih pa se ustvarijo mišični vozliči. Verjetno si le redki lahko masažo privoščijo čisto vsak teden in prav zato je masaža s penastim valjem tako dobra rešitev.
    Z masažo otrdelih mest preprečite, da bi ta področja postala sprožilci različnih poškodb.

    4. Masaža s penastim valjem pomaga zmanjšati stres in vas sprosti.
    To, da zmasirate vse mišične vozliče, vam bo pomagalo tudi pri sprostitvi po napornem dnevu. Kadar zmanjšate napetost na bolečih področjih, se sprosti napetost, ki se je ustvarila v veznem tkivu.

    Kako začeti?

    Penasti valj lahko uporabite za masažo kateregakoli dela telesa, še posebej pa ga priporočamo za masažo meč, hrbtnih mišic, sprednjih in zadnjih stegenskih mišic ter zadnjice. Ne glede na to, na kateri del telesa se osredotočate, to področje s počasnimi gibi masirajte vsaj od 30 sekund do ene minute. Kadarkoli pridete do razbolelega mesta (zagotavljamo vam, da boste to še predobro začutili), se potrudite in to področje masirajte vsaj 15 sekund – napetost in bolečina bosta popustili.
    Ko boste masažo s penastim valjem delali prvič, se vam bo najverjetneje zdela precej boleča. Pomembno je, da vztrajate in tudi bolečina bo sčasoma popustila. Čim bolj redna masaža bo poskrbela, da boste bolj gibljivi in sproščeni, močno pa se bo zmanjšala tudi možnost za nastanek poškodb.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte