Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaZavajajoče deklaracije na hrani: Vlaknine

Zavajajoče deklaracije na hrani: Vlaknine

MORDA VAS ZANIMA

Vlaknine so vlaknine, le kaj je tu lahko tako vprašljivega? Dejansko pa je realnost takšna, da se pod besedo vlaknine v raznih proizvodih dejansko skrivajo prečiščeni praški, kot npr. inulin, polidekstroza ter maltodekstrin.

- Oglas -

Problem je v tem, da ta izolirana in nenaravna vlakna ne znižujejo holesterola v krvi ali sladkorja, kot bi to navadno bila zmožna narediti prava vlakna.

Umetna vlakna dodajajo danes raznim vrstam hrane – sladoledu, jogortu, sokovom (še posebej tistim sokovom, ki so tako na veliko promovirana, da bi naj vsebovala vlakna). Vendar pa kot že omenjeno, vsi ti proizvodi ne vsebujejo pravih vlaken, zato od njih ne moremo pričakovati obljubljenih učinkov.


Res je, da verjetno v maltodekstrinu ni škodljivih snovi, saj je narejen iz koruze, žita, riža ter krompirjevega škroba. Prav tako polidekstroza (ki je narejena iz glukoze ter sobritola) in inulin (ogljikov hidrat, narejen večinoma iz korenine cirkorije ter drugih korenin), vendar pa ti dodatki delujejo bolj kot nizkokalorični dodatki, kot pa dodatki, ki bi imeli kakšne bolj ‘zdravilne’ učinke.

Če želite uživati hrano, ki dejansko vsebuje prava vlakna, potem je priporočljivo jesti žitarice, zelenjavo, sadje ter fižol.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×