Zavajajoče deklaracije na hrani: Vlaknine

    Vlaknine so vlaknine, le kaj je tu lahko tako vprašljivega? Dejansko pa je realnost takšna, da se pod besedo vlaknine v raznih proizvodih dejansko skrivajo prečiščeni praški, kot npr. inulin, polidekstroza ter maltodekstrin.

    Problem je v tem, da ta izolirana in nenaravna vlakna ne znižujejo holesterola v krvi ali sladkorja, kot bi to navadno bila zmožna narediti prava vlakna.

    Umetna vlakna dodajajo danes raznim vrstam hrane – sladoledu, jogortu, sokovom (še posebej tistim sokovom, ki so tako na veliko promovirana, da bi naj vsebovala vlakna). Vendar pa kot že omenjeno, vsi ti proizvodi ne vsebujejo pravih vlaken, zato od njih ne moremo pričakovati obljubljenih učinkov.


    Res je, da verjetno v maltodekstrinu ni škodljivih snovi, saj je narejen iz koruze, žita, riža ter krompirjevega škroba. Prav tako polidekstroza (ki je narejena iz glukoze ter sobritola) in inulin (ogljikov hidrat, narejen večinoma iz korenine cirkorije ter drugih korenin), vendar pa ti dodatki delujejo bolj kot nizkokalorični dodatki, kot pa dodatki, ki bi imeli kakšne bolj ‘zdravilne’ učinke.

    Če želite uživati hrano, ki dejansko vsebuje prava vlakna, potem je priporočljivo jesti žitarice, zelenjavo, sadje ter fižol.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    3 KOMENTARJI

    1. Še en članek, ki ej osnovan na čemu?

      Kje piše da pridelana vlakna ne delujejo? V čem je razlika?

      So kakšne resne študije narejene? Pa ne mislim samo ene, saj danes obstajajo študije za čisto vse in študije, ki dokazujejo obratno.

      Kje so navedeni kaki viri, ki potrjujejo tole?

      Kakšni so razlogi?

      Še en članek, ki ni vreden nič.

      LP

    Comments are closed.