Vzemite si čas zase

Ali se v ponedeljek, ko se vrnete na svoje delovno mesto, ne počutite čisto nič bolj spočiti po ‘sproščujočem’ vikendu?

Občutek mirnosti in sproščenosti je nekaj kar ljudje v the časih še toliko bolj potrebujemo, vendar ne samo med vikendi, ampak čez ves teden. Pripravili smo vam nekaj nasvetov za vsakodnevno sprostitev.

  • Prebudite se čim bolj naravno. Če se budlike zjutraj ustrašite, je to lahko šok za telo. Poskusite si nastaviti mirno melodijo za bujenje kar na mobilnem telefonu.
  • Preden skočite iz postelje, si vzemite nekaj trenutkov, se dobro pretegnite in nekajkrat globoko vdihnite.
  • Zajtrk pojejte v miru pri mizi.
  • Na poti v službo si glavi naredite seznam stvari, za katere ste v življenju hvaležni.
  • Delajte eno stvar naenkrat, saj boste lahko v nasprotnem primeru še ves dan pod stresom.
  • Med jedjo si vzemite odmore, večkrat globoko vdihnite, saj ni treba, da kosilo zmečete vase naenkrat in hitite nazaj v službo.
  • Dihajte skozi nos in zaznavajte vonje okoli sebe, še posebej take, ki vas pomirjajo.
  • Če imate po kosilu še kaj časa, se za nekaj minut ustavite in posedite zunaj.
  • Poskusite se popolnoma osredotočiti na ljudi, ki vam nekaj govorijo in poslušajte kaj vam hočejo povedati.
  • Pošljite kakšno kartico ali e-sporočilo ljudem, na katere se spomnite.
  • Ko neko stvar končate, nekajkrat globoko vdihnite in se za nekaj sekund umirite, preden se lotite novega dela.
  • Naredite si večerjo ob svečah in se poskusite popolnoma sprostiti. Mogoče to prinese tudi kakšne romantične trenutke.
  • Preden zaspite, ne premlevajte današnjih dogodkov in stvari, ki jih morate narediti jutri. Poskusite sprostiti telo, kolikor je le mogoče. Za to boste sicer potrebovali nekaj vaje, vendar se izplača.