Najboljša leta? Med 30. in 34. letom starosti!

Mnenja o tem, katera so najboljša leta človekovega življenja, so seveda zelo subjektivna.

Ali lažnim novicam nasedajo samo starejši ljudje?

Prepričanje, da lažnim novicam nasedajo predvsem starejši ljudje, je zelo razširjeno. Ali gre pri tem za upravičeno stališče ali zgolj za predsodek?

Aktivno poslušanje – osnova uspešne komunikacije

Čeprav se vam morda zdi, da poslušate sogovornika, so standardi za aktivno poslušanje, ki je osnova uspešne komunikacije, precej visoki.

Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.
Zdravje & prehranaVzemite si čas zase

Vzemite si čas zase

MORDA VAS ZANIMA

Ali se v ponedeljek, ko se vrnete na svoje delovno mesto, ne počutite čisto nič bolj spočiti po ‘sproščujočem’ vikendu?

- Oglas -

Občutek mirnosti in sproščenosti je nekaj kar ljudje v the časih še toliko bolj potrebujemo, vendar ne samo med vikendi, ampak čez ves teden. Pripravili smo vam nekaj nasvetov za vsakodnevno sprostitev.

  • Prebudite se čim bolj naravno. Če se budlike zjutraj ustrašite, je to lahko šok za telo. Poskusite si nastaviti mirno melodijo za bujenje kar na mobilnem telefonu.
  • Preden skočite iz postelje, si vzemite nekaj trenutkov, se dobro pretegnite in nekajkrat globoko vdihnite.
  • Zajtrk pojejte v miru pri mizi.
  • Na poti v službo si glavi naredite seznam stvari, za katere ste v življenju hvaležni.
  • Delajte eno stvar naenkrat, saj boste lahko v nasprotnem primeru še ves dan pod stresom.
  • Med jedjo si vzemite odmore, večkrat globoko vdihnite, saj ni treba, da kosilo zmečete vase naenkrat in hitite nazaj v službo.
  • Dihajte skozi nos in zaznavajte vonje okoli sebe, še posebej take, ki vas pomirjajo.
  • Če imate po kosilu še kaj časa, se za nekaj minut ustavite in posedite zunaj.
  • Poskusite se popolnoma osredotočiti na ljudi, ki vam nekaj govorijo in poslušajte kaj vam hočejo povedati.
  • Pošljite kakšno kartico ali e-sporočilo ljudem, na katere se spomnite.
  • Ko neko stvar končate, nekajkrat globoko vdihnite in se za nekaj sekund umirite, preden se lotite novega dela.
  • Naredite si večerjo ob svečah in se poskusite popolnoma sprostiti. Mogoče to prinese tudi kakšne romantične trenutke.
  • Preden zaspite, ne premlevajte današnjih dogodkov in stvari, ki jih morate narediti jutri. Poskusite sprostiti telo, kolikor je le mogoče. Za to boste sicer potrebovali nekaj vaje, vendar se izplača.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×