5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?
Zdravje & prehranaUravnavajte stres s hrano

Uravnavajte stres s hrano

MORDA VAS ZANIMA

Vsakdanje obveznosti so velikokrat razlog za stres, poleg tega pa nas morda prepogosto odvrnejo od zdravega prehranjevanja na delovnem mestu in tudi doma. Pravilno izbrana hrana vam namreč lahko pomaga ohranjati stabilno raven krvnega sladkorja in pomaga pri soočanju s stresom.

- Oglas -

prehrana in stres

Semena

Laneno seme, bučna semena in sončnična semena so bogati viri magnezija . Magnezij lahko pomaga pri preprečevanju depresije, utrujenosti in razdraženosti. Magnezij naj bi pomagal tudi pri blaženju menstruacijskih krčev in predmenstrualnega sindroma.

Avokado

Če si za zajtrk privoščite malo avokada, ki vsebuje zdrave maščobne kisline, ki so prijazne tudi vašemu srcu, boste manj verjetno posegli po nezdravih prigrizkih za malico. A s količino ne pretiravajte, saj je avokado precej kaloričen.

Losos

V stanju stresa je v telesu povečana količina stresnih hormonov adrenalina in kortizola. Omega 3 maščobne kisline v lososu in ostalih ribah imajo proti vnetne lastnosti, ki lahko pomagajo pri blaženju negativnih učinkov stresnih hormonov, ki so odgovorni za občutke tesnobe in živčnosti.

Jogurt

- Oglas -

Strokovnjaki vedno bolj poudarjajo povezavo med prebavo in stresom. Zdrava prebava je temelj za zdravje telesa, zato poskrbite, da bodo prebavni procesi v vašem telesu kar se da učinkoviti. Pomagate si lahko z jogurtom, študije namreč kažejo, da uživanje probiotikov lahko zmanjša možgansko aktivnost v delih, ki so povezani z nastankom stresa.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×