Hrana za lepšo kožo

Čeprav je kakovostna in primerna nega kože izjemno pomembna, morate za lepo kožo poskrbeti tudi s hrano. Večina hranil in vitaminov, ki so potrebni za čist in svež videz kože, se namreč najbolje vsrka, če jih zaužijete.

chia semena

Ribe – losos in tuna

Ribe so bogat vir biotina, vitamina B, ki prispeva k ohranjanju zdravih las in kože. Pomanjkanje lahko povzroči luskasto kožo. Bogat vir tega vitamina so tudi cvetača, šampinjoni in soja.

Chia semena in orehi

Orehi in chia semena so bogati z omega 3 maščobnimi kislinami, ki pomagajo ščititi kožo in ji zagotavljajo vlago.

Mandlji in sončnična semena

Mandlji in sončnična semena vsebujejo vitamin E, zato pomagajo pri ohranjanju zdrave kože. Vitamin E kožo ščiti pred soncem. Pomaga tudi pri zaščiti kože in celic pred škodo, ki jo povzročijo prosti radikali.

Pomaranče in limone

Agrumi vsebujejo vitamin C, ki je antioksidant, ki prav tako pomaga ščititi kožo in celice pred prostimi radikali. Pomemben je tudi zato, ker sodeluje pri nastajanju kolagena, ključne beljakovine za čvrst videz kože.

Izogibajte se enostavnih ogljikovih hidratov

Predelana hrana in bela moka lahko povzročita izbruhe mozoljev in aken. Zamenjate testenine in bel riž za kvinojo, rjav riž in ostale stročnice, ki imajo nižji glikemični indeks.

DELI
Anja Kralj
Novinarka, ki za vas piše in spremlja zanimive tematike ter aktualne dogodke.