Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Lepota & kozmetikaTriki za bolj raven trebuh, ki ne vključujejo telovadbe

Triki za bolj raven trebuh, ki ne vključujejo telovadbe

MORDA VAS ZANIMA

Vsi vemo, kakšen je recept za raven trebuh: veliko telovadbe in uravnotežena prehrana. Vendar pa je včasih potrebna tista pika na i, ki poskrbi za zares popoln trebuh, ki ga boste z veseljem razkazovali tudi na plaži. Tako vam predstavljamo nekaj koristnih trikov, s pomočjo katerih se boste znebili napihnjenega trebuha …

- Oglas -

Raven trebuh

Odkrijte pozitivne učinke probiotikov

Črevesna flora vpliva na ogromno procesov v našem telesu, zato je ne bi smeli zanemarjati. Pomembno je predvsem, da skrbite za to, da škodljive bakterije ne bodo prevladale nad koristnimi v vašem črevesju. Pri tem si lahko pomagate s prehranskimi dopolnili, ki vsebujejo probiotike, priporočljivo pa je uživati tudi čim več fermentiranih živil. Že kmalu boste opazili, da je vaš trebuh precej bolj raven, obenem pa se bo okrepil vaš imunski sistem. Preizkusite lahko tudi probiotične napitke, ki jih izdelujete sami doma.

Ne pretiravajte s soljo

Za napihnjenost, ki vas ovira na poti do popolnega trebuha, je pogosto kriv tudi prevelik vnos soli. Če je v telesu preveč natrija, namreč prihaja do prekomernega kopičenja vode. Manj soli tako pomeni, da se boste znebili nepotrebne tekočine v telesu, kar bo pripomoglo tudi k bolj ravnemu trebuhu.

Omejite žvečenje žvečilnega gumija

Mnogi imajo praktično ves dan v ustih žvečilni gumi. Vendar pa lahko ta navada prispeva k napihnjenosti trebuha. Med žvečenjem namreč pogoltnemu tudi precej zraka. Tako je pametno tudi, da med prehranjevanjem vedno žvečite z zaprtimi usti – ne le zaradi bontona, ampak da se izognete napihnjenosti po obrokih. Poleg tega pa so za vetrove in napihnjenost pogosto kriva tudi umetna sladila v žvečilnem gumiju.

Poskrbite za dovolj spanja

- Oglas -

Že pol ure spanja manj, kot ga potrebuje vaše telo, lahko prispeva k poviševanju telesne teže. Običajno imajo ljudje, ki spijo premalo, težave predvsem s kopičenjem maščob okoli pasu. Da preprečite nabiranje maščob na predelu trebuha, je pomembno tudi, da vzpostavite ustaljen ritem spanja.

Pijte veliko vode

Najboljša pijača za vse, ki si želite ravnega trebuha, je zagotovo voda. Ne vsebuje namreč kalorij, poleg tega pa telo ne bo imelo potrebe po zadrževanju tekočine, če boste poskrbeli za stalno dovajanje vode.

Pomagajte si z začimbami

Koromač, meta in ingver imajo izjemno pozitiven vpliv na našo prebavo. Spodbujajo tvorbo prebavnih encimov, zato se hrana hitreje pomika skozi prebavni trak. Hitrejša prebava pa večinoma pomeni tudi bolj raven trebuh. Meta vam bo pomagala tudi pri morebitnih vetrovih in krčih, ingver pri slabostih in vnetjih v telesu, koromač pa deluje kot naravni diuretik, zato ne bo prihajalo do prekomernega kopičenja vode v telesu. Preverite tudi, katere so najboljše začimbe in zelišča za prebavo.

Izogibajte se stresu

Velik sovražnik ravnega trebuha je tudi stres. Kortizol namreč sproži signal, ki sporoča telesu, naj začne s shranjevanjem maščobe okoli pasu. Izogibajte se torej zelo stresnim situacijam in si vsak dan vzemite vsaj nekaj časa zase oziroma za sprostitev.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×