Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Lepota & kozmetikaTriki za bolj raven trebuh, ki ne vključujejo telovadbe

Triki za bolj raven trebuh, ki ne vključujejo telovadbe

MORDA VAS ZANIMA

Vsi vemo, kakšen je recept za raven trebuh: veliko telovadbe in uravnotežena prehrana. Vendar pa je včasih potrebna tista pika na i, ki poskrbi za zares popoln trebuh, ki ga boste z veseljem razkazovali tudi na plaži. Tako vam predstavljamo nekaj koristnih trikov, s pomočjo katerih se boste znebili napihnjenega trebuha …

- Oglas -

Raven trebuh

Odkrijte pozitivne učinke probiotikov

Črevesna flora vpliva na ogromno procesov v našem telesu, zato je ne bi smeli zanemarjati. Pomembno je predvsem, da skrbite za to, da škodljive bakterije ne bodo prevladale nad koristnimi v vašem črevesju. Pri tem si lahko pomagate s prehranskimi dopolnili, ki vsebujejo probiotike, priporočljivo pa je uživati tudi čim več fermentiranih živil. Že kmalu boste opazili, da je vaš trebuh precej bolj raven, obenem pa se bo okrepil vaš imunski sistem. Preizkusite lahko tudi probiotične napitke, ki jih izdelujete sami doma.

Ne pretiravajte s soljo

Za napihnjenost, ki vas ovira na poti do popolnega trebuha, je pogosto kriv tudi prevelik vnos soli. Če je v telesu preveč natrija, namreč prihaja do prekomernega kopičenja vode. Manj soli tako pomeni, da se boste znebili nepotrebne tekočine v telesu, kar bo pripomoglo tudi k bolj ravnemu trebuhu.

Omejite žvečenje žvečilnega gumija

Mnogi imajo praktično ves dan v ustih žvečilni gumi. Vendar pa lahko ta navada prispeva k napihnjenosti trebuha. Med žvečenjem namreč pogoltnemu tudi precej zraka. Tako je pametno tudi, da med prehranjevanjem vedno žvečite z zaprtimi usti – ne le zaradi bontona, ampak da se izognete napihnjenosti po obrokih. Poleg tega pa so za vetrove in napihnjenost pogosto kriva tudi umetna sladila v žvečilnem gumiju.

Poskrbite za dovolj spanja

- Oglas -

Že pol ure spanja manj, kot ga potrebuje vaše telo, lahko prispeva k poviševanju telesne teže. Običajno imajo ljudje, ki spijo premalo, težave predvsem s kopičenjem maščob okoli pasu. Da preprečite nabiranje maščob na predelu trebuha, je pomembno tudi, da vzpostavite ustaljen ritem spanja.

Pijte veliko vode

Najboljša pijača za vse, ki si želite ravnega trebuha, je zagotovo voda. Ne vsebuje namreč kalorij, poleg tega pa telo ne bo imelo potrebe po zadrževanju tekočine, če boste poskrbeli za stalno dovajanje vode.

Pomagajte si z začimbami

Koromač, meta in ingver imajo izjemno pozitiven vpliv na našo prebavo. Spodbujajo tvorbo prebavnih encimov, zato se hrana hitreje pomika skozi prebavni trak. Hitrejša prebava pa večinoma pomeni tudi bolj raven trebuh. Meta vam bo pomagala tudi pri morebitnih vetrovih in krčih, ingver pri slabostih in vnetjih v telesu, koromač pa deluje kot naravni diuretik, zato ne bo prihajalo do prekomernega kopičenja vode v telesu. Preverite tudi, katere so najboljše začimbe in zelišča za prebavo.

Izogibajte se stresu

Velik sovražnik ravnega trebuha je tudi stres. Kortizol namreč sproži signal, ki sporoča telesu, naj začne s shranjevanjem maščobe okoli pasu. Izogibajte se torej zelo stresnim situacijam in si vsak dan vzemite vsaj nekaj časa zase oziroma za sprostitev.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×