Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaTek ali vadba zgodaj zjutraj? Zakaj pa ne

Tek ali vadba zgodaj zjutraj? Zakaj pa ne

MORDA VAS ZANIMA

Bliža se poletje in za hujšanje se odloča veliko ljudi. Nekateri nam priporočajo tek zjutraj, spet drugi ga odsvetujejo, zato smo povsem z razlogom zmedeni.

Ali si tek lahko privoščimo kot jutranji trening ali ne?

- Oglas -

Kljub številnim dokazom ne moremo z gotovostjo reči, da sta  trening ali tek na tešče najboljša za kurjenje maščob in hujšanje, ker se večina študij pri raziskavah osredotoča samo na število porabljenih kalorij med vadbo. To je lahko problematično, saj pri aerobni vadbi in teku res pokurite več kalorij na tešče, pri visokointenzivni vadbi pa kurite kalorije še ves dan, čeprav ne počnete nič.

Jutranja vadba tek

Jesti ali ne jesti pred vadbo, to je sedaj vprašanje?

Ali trening in tek na tešče posamezniku ustrezata, je odvisno tudi od njegove prehrane in stopnje telesne maščobe. Glikogen so shranjeni ogljikovi hidrati, ki jih vaše telo porablja kot prednostni vir goriva za trening. Nekateri  pravijo, da sta trening  in tek na tešče dobra zato, ker je raven glikogena v telesu zjutraj nizka, zato bo telo gorivo začelo pridobivati iz shranjene maščobe, kar bo pripomoglo k našemu hujšanju.

Aerobna vadba oz. trening na tešče ima večji učinek na izgubo maščobe in je dobra za hujšanje, saj je zjutraj raven glikogena v telesu tudi najnižja. To povzroči, da telo energijo porablja iz zalog maščobe, saj se maščobne kisline shranjujejo v maščobnih celicah in jih potem telo porablja kot energetsko gorivo za delovanje.

Ni pomembno, kaj jemo pred vadbo, temveč kaj jemo po vadbi

- Oglas -

Vaše telo čez noč razgrajuje aminokisline v glukozo, tako da vadba na tešče aktivira več maščob in več aminokislin za gorivo, kar za opaznost mišic ni ravno idealno, ampak pomembno je, kaj zaužijete po vadbi in ne pred njo. Če po vadbi uživate sirotkine beljakovine in počasi prebavljiv kazein, se za mišice in njihovo opaznost ni treba bati.

Tek in trening na tešče boste k vašemu hujšanju pripomogla, če pa  tek na tešče preprosto ni za vas, vadbe ne izvajajte. Kljub temu se ne bojte poskusiti. Srečno!

Prejšnji članekKako prenehati kaditi?
Naslednji članekPripravite se na poletje

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×