Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaPripravite se na poletje

Pripravite se na poletje

MORDA VAS ZANIMA

Kombinacija telesne vadbe in ustrezne prehrane vam bo do poletja zagotovila napete in čvrste mišice, na katere boste poleti ponosni, zato se pripravite, da brez izgovor začnete boj.

- Oglas -

Priprava na poletje

Pazite na prehrano

Dobro si je sestaviti jedilnik s priporočljivimi kaloričnimi vrednostmi, primernimi za vas in vašo težo. Jedilnik naj ima 5 do 6 obrokov, v katerih dajajte prednost beljakovinam in zdravim maščobam ter zmanjšajte ogljikove hidrate. Jedilnik človeka s 100 kg ima približno 3500 kalorij, pomembno pa je biti pozoren tudi na presnovo posameznika.

Telovadite

Vedno je dobro vedeti, kaj želite. Če nimate veliko časa, se ne osredotočite samo na eno mišično skupino, ker vam to vzame največ časa, ampak poizkusite izvajati vaje, kjer delajo vse mišične skupine. To so razni »jumping jack« poskoki, ki izgledajo tako, da iz sonožnega položaja skačemo v razkoračen položaj tako, da temu sledijo roke. Ko imamo noge skupaj, so tudi roke spodaj, iztegnjene ravno ob telesu. Poleg tega je ena izmed učinkovitih vaj za telo tudi »mountain climber«, nekakšno plezanje navkreber iz položaja sklec, kjer se oprti na roke pretvarjamo, da izvajamo sprint in noge, predvsem kolena, potiskamo pod sebe. Zadnja primerna predstavljena vaja pa so vojaški poskoki, kjer zravnano stojimo s stopali v širini ramen. Iz tega položaja počepnemo, tako da roke postavimo na podlago spredaj in se nato odrinemo z nogami, tako da skočimo nazaj in se postavimo v položaj za sklece. Iz tega položaja skočimo nazaj v počep ter hitro skočimo nazaj v zravnan položaj. Če imate na razpolago več časa pa se tudi ustrezna vadba v fitnesu obrestuje, saj z določeno vajo damo več prednosti določeni mišici, kar pomeni, da se tudi prej lepo izoblikuje.

Nekaj nasvetov najdete tukaj.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×