Pripravite se na poletje

    Kombinacija telesne vadbe in ustrezne prehrane vam bo do poletja zagotovila napete in čvrste mišice, na katere boste poleti ponosni, zato se pripravite, da brez izgovor začnete boj.

    Priprava na poletje

    Pazite na prehrano

    Dobro si je sestaviti jedilnik s priporočljivimi kaloričnimi vrednostmi, primernimi za vas in vašo težo. Jedilnik naj ima 5 do 6 obrokov, v katerih dajajte prednost beljakovinam in zdravim maščobam ter zmanjšajte ogljikove hidrate. Jedilnik človeka s 100 kg ima približno 3500 kalorij, pomembno pa je biti pozoren tudi na presnovo posameznika.

    Telovadite

    Vedno je dobro vedeti, kaj želite. Če nimate veliko časa, se ne osredotočite samo na eno mišično skupino, ker vam to vzame največ časa, ampak poizkusite izvajati vaje, kjer delajo vse mišične skupine. To so razni »jumping jack« poskoki, ki izgledajo tako, da iz sonožnega položaja skačemo v razkoračen položaj tako, da temu sledijo roke. Ko imamo noge skupaj, so tudi roke spodaj, iztegnjene ravno ob telesu. Poleg tega je ena izmed učinkovitih vaj za telo tudi »mountain climber«, nekakšno plezanje navkreber iz položaja sklec, kjer se oprti na roke pretvarjamo, da izvajamo sprint in noge, predvsem kolena, potiskamo pod sebe. Zadnja primerna predstavljena vaja pa so vojaški poskoki, kjer zravnano stojimo s stopali v širini ramen. Iz tega položaja počepnemo, tako da roke postavimo na podlago spredaj in se nato odrinemo z nogami, tako da skočimo nazaj in se postavimo v položaj za sklece. Iz tega položaja skočimo nazaj v počep ter hitro skočimo nazaj v zravnan položaj. Če imate na razpolago več časa pa se tudi ustrezna vadba v fitnesu obrestuje, saj z določeno vajo damo več prednosti določeni mišici, kar pomeni, da se tudi prej lepo izoblikuje.

    Nekaj nasvetov najdete tukaj.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte