Kako prenehati kaditi?

    Večina kadilcev ima neprestano željo, da neha kaditi. Želja je močna, a pot je trnova. Kako uspeti v projektu prenehanja ali zmanjšanja kajenja?

    Vseeno je, kako dolgo kadite, takoj ko se boste razvadi odpovedali, se bodo poznale pozitivni učinki odločitve. Prenehajte z izgovori, kot so »kadim zaradi stresa«, »tako ali tako kadim že predolgo časa«, »nikoli mi še ni uspelo nehati kaditi«, »kadim lažje cigarete« in podobno.

    Vaš cilj naj bo prenehati kaditi, organizem pa bo hvaležen že za daljšo prekinitev kajenja ali občutno zmanjšanje. Odvajanje ni kratko in enostavno, zato se pripravite na težko pot, ki jo morate prehoditi. A to naj vas ne ustavi, saj ste bili v življenju postavljeni že pred mnogo preizkusov.

    kako prenehati kaditi

    Kako začeti?

    Veliko ljudi kadi ob jutranji kavici, zato je najlažje prenehati kaditi, če se izognete jutranji kavi. Spite malo dlje in pojdite na delo prej. Kavo zamenjajte za čaj, ali pa si privoščite »kavo za na pot« namesto v bližnjem baru. Tako ne boste imeli časa kaditi. Tudi večerne pijače s prijatelji naj zamenjajo drugačne aktivnosti, na primer šport. Kajenju se je težje odpovedati, če se družite s kadilci, zato povabite v družbo tudi nekadilce. Zmanjšajte socialni pritisk z nekako spremenjeno situacijo, v kateri se boste znašli.

    Nekateri kadijo zato, da ne bi stali praznih rok. Zakaj ne stiskate žoge? Se igrate s sladkorčkom v baru? Lahko posezite po knjigi, po banani. Šivajte, pišite, pospravljajte, lotite se dela. Posezite po kozarcu vode in tako boste zamotili roke in se pomirili. Cigarete ne boste potrebovali več.

    Če kadite doma, se odločite, da boste kadili le še zunaj. Tako boste počasi zmanjšali kajenje, lahko pa pride celo do prekinitve. Naj vas spodbuja ideja po čistem in dišečem stanovanju, zdravju preostalih članov družine.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte