Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaSuhe slive za kosti

Suhe slive za kosti

MORDA VAS ZANIMA

Floridski raziskovalci so morda našli preprosto rešitev za to, kako izboljšati stanje kosti ter tako morda preprečevati tudi zlome in osteoporozo: uživati je treba suhe slive. V svojem poklicnem življenju sem preizkušal že številne sadeže, od fig, datljev, jagod do rozin, vendar nobeden od njih ni imel tako močnega učinka na gostoto kostnine kot suhe slive, je ob tem dejal prehranski strokovnjak Brahram H. Arjmandi.

- Oglas -

Suhe slive

Vpliv tega sadja so eno leto preučevali na dveh skupinah pomenopavznih žensk. V prvi skupini je bilo 55 žensk, jedle so 100 gramov suhih sliv (približno 10 sliv) na dan. V drugi, primerjalni skupini, pa je bilo 45 žensk, ki jim je bilo naročeno, naj dnevno zaužijejo po 100 gramov suhih jabolk. Vse udeleženke so vsak dan jemale tudi 500 miligramov kalcija in 400 mednarodnih enot vitamina D. Pri ženskah iz prve skupine so izmerili bistveno višjo gostoto kostnine v podlahtnici in hrbtenici kot pri ženskah iz kontrolne skupine. Po mnenju Arjmandija suhe slive zavirajo resorpcijo ali razgrajevanje kosti, ki je pri starostnikih hitrejša od rasti nove kostnine.
Arjmandi ženskam svetuje, naj ne čakajo, da jim odkrijejo osteoporozo, temveč naj jo raje prehitijo in preprečijo. Med drugim predlaga, naj vsak dan pojedo dve do tri suhe slive in količino postopoma povečajo na šest do deset sliv.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×