Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.
Zdravje & prehranaKakšen naj bo smoothie po vadbi?

Kakšen naj bo smoothie po vadbi?

MORDA VAS ZANIMA

Smoothiji so idealna hrana po vadbi. Po napornih treningih se lahko hitro regeneriramo s smoothijem, ki vsebuje veliko antioksidantov. Ti delujejo proti prostim radikalom, ki se v organizmu stalno sproščajo, še posebej pri telesni aktivnosti. Kaj naj vsebuje smoothie, da bo odločno regeneriral mišice po vadbi?

- Oglas -

Smoothie po vadbi

Smoothiji so enostavni za pripravo. Lahko jih, če pravilno izberete sestavine, uporabite kot samostojni obrok pred vadbo ali po njej. Prava »bomba« antioksidantov, ki vas bo napolnila z energijo in rehidrirala po telesni dejavnosti, je smoothie s konopljinim mlekom. V mešalnik nalijte konopljino mleko (2–3 dl, po želji) – vsebuje veliko beljakovin, ki bodo nahranile mišice po vadbi, ter esencialnih aminoksilin – dodajte seskljano banano, ki je bogata z manganom, kalijem, vlakninami in enostavnimi sladkorji, pest ali dve zamrznjenih borovnic, ki so polne antioksidantov, in 1–2 žlički acai jagod v prahu, ki poleg antioksidantov vsebujejo tudi fitohrtanila.

Med vadbo izgubljene elektrolite lahko nadomestite tudi s kokosovo vodo. Zdrave maščobe lahko vnesete z avokadom, ki bo z vitaminom E pospešil tudi samo regeneracijo. V smoothijih po vadbi sta dobrodošla tudi ingver ali cimet, ki bosta ublažila vnetne procese, ki nastajajo med vadbo.

Če želite resnično nahraniti mišice, izberite sadje z visokim glikemičnim indeksom, melono ali mango, ki jo zmešate denimo z nemastnim jogurtom.

- Oglas -

V mešalnik najprej nalijte tekočino in nato sesekljano sadje. Smoothie spijte še svež, takoj ko ga pripravite.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×