fbpx
Domov Zdravje & prehrana Kakšen naj bo smoothie po vadbi?

Kakšen naj bo smoothie po vadbi?

Smoothiji so idealna hrana po vadbi. Po napornih treningih se lahko hitro regeneriramo s smoothijem, ki vsebuje veliko antioksidantov. Ti delujejo proti prostim radikalom, ki se v organizmu stalno sproščajo, še posebej pri telesni aktivnosti. Kaj naj vsebuje smoothie, da bo odločno regeneriral mišice po vadbi?

- Oglas -

Smoothie po vadbi

Smoothiji so enostavni za pripravo. Lahko jih, če pravilno izberete sestavine, uporabite kot samostojni obrok pred vadbo ali po njej. Prava »bomba« antioksidantov, ki vas bo napolnila z energijo in rehidrirala po telesni dejavnosti, je smoothie s konopljinim mlekom. V mešalnik nalijte konopljino mleko (2–3 dl, po želji) – vsebuje veliko beljakovin, ki bodo nahranile mišice po vadbi, ter esencialnih aminoksilin – dodajte seskljano banano, ki je bogata z manganom, kalijem, vlakninami in enostavnimi sladkorji, pest ali dve zamrznjenih borovnic, ki so polne antioksidantov, in 1–2 žlički acai jagod v prahu, ki poleg antioksidantov vsebujejo tudi fitohrtanila.

Med vadbo izgubljene elektrolite lahko nadomestite tudi s kokosovo vodo. Zdrave maščobe lahko vnesete z avokadom, ki bo z vitaminom E pospešil tudi samo regeneracijo. V smoothijih po vadbi sta dobrodošla tudi ingver ali cimet, ki bosta ublažila vnetne procese, ki nastajajo med vadbo.

- Oglas -

Če želite resnično nahraniti mišice, izberite sadje z visokim glikemičnim indeksom, melono ali mango, ki jo zmešate denimo z nemastnim jogurtom.

V mešalnik najprej nalijte tekočino in nato sesekljano sadje. Smoothie spijte še svež, takoj ko ga pripravite.

- Oglas -
- Oglas -
- Oglas -

Preberi tudi

- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×