Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaS sprehodom do zdravja

S sprehodom do zdravja

MORDA VAS ZANIMA

Ali bi se radi ukvarjali z neko obliko fizične aktivnosti, pa niste tip športnika? Ali ste razmišljali o hitri hoji kot celostni fizični aktivnosti? Ne pozabite, da tudi sprehod zahteva spoštovanje določenih pravil.

- Oglas -

Sprehod je ena od najenostavnejših oblik fizične aktivnosti zaradi več razlogov: obstaja minimalna možnost poškodb, omogoči delovanje velikih skupin mišic, ugodno vpliva na kardivaskularni, respiratorni, kostni in mišični sistem.
Sprehod v naraviV začetku sprehod naj ne bi trajal dlje kot 20 minut. Prvih pet minut naj bi se segrevali z lahkim pešačenjem in naslednjih pet minut stopnjevali tempo hoje. Konstantna hitra hoja naj ne bi trajala več kot 10 minut. Tehnika pravilne hoje zagovarja več krajših korakov namesto dolgih korakov, roke imejte pokrčene v komolcih, in sicer jih čvrsto držite ob pasu, ramena pa naj bodo sproščena. Pri hoji zavestno uporabljajte hrbtne mišice, za odrivanje naprej pa uporabljajte zadnje stegenske in zadnjične mišice.

Za hojo nosite platnene ali druge copate, narejene iz naravnih materialov, podplat pa naj bo mehak in udoben. Intenzivnost hoje določite s pomočjo merjenja pulza, ki je preprosto – tri prste postavite na arterijo nad levim zapestjem, preštejte utripe srca v 15 sekundah, pomnožite s 4 in dobite število utripov v minuti. Prvi dan vadite na nivoju polovične maksimalne srčne frekvence. Če začutite hiter utrip srca, oteženo dihanje, slabost ali vrtoglavico, takoj prekinite kakršnokoli fizično aktivnost. Najmanj dve uri pred aktivnostjo ne jejte težke hrane, raje si privoščite napitke (čaj ali vodo), ki jih lahko uživate tudi med sprehodom.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×