Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaRazlogi, zakaj telovaditi že zjutraj

Razlogi, zakaj telovaditi že zjutraj

MORDA VAS ZANIMA

Ob številnih delovnih in družinskih obveznostim marsikomu zmanjka časa za redno gibanje. Telovadba že navsezgodaj zjutraj je lahko odličen začetek dneva, ki vas že takoj zjutraj napolni z energijo in vam da zagon za nov dan, ki je pred vami.

1.  Trening v jutranjih urah prinaša boljše dolgoročne rezultate

- Oglas -

Raziskave kažejo, da so tisti ljudje, ki so telesno aktivni že zjutraj, veliko bolj predani vadbi in rednemu gibanju. Naše telo ima zelo rado red. Če boste zjutraj vstali nekoliko prej in že pred službo poskrbeli za gibanje, se boste tudi počutili bolje in bili lažje kos vsem nalogam, ki vam jih prinaša dan.

Jutranja telovadba

2.  Ljudje, ki telovadijo zjutraj, so veliko bolj predani svoji rutini

Kolikokrat ste načrtovali, da boste v telovadnico odšli po službi, potem pa je vedno prišlo nekaj vmes ali pa ste bili preprosto preveč utrujeni in ste raje odšli kar domov? Če vstanete malo prej in opravite načrtovani trening, imate po njem pred sabo še ves dan. Tako ne boste ničesar prepustili naključju. Naj bo trening prva stvar, ki jo naredite zjutraj.

3.  Jutranja vadba izboljša produktivnost

Gibanje že tako ali tako pozitivno vpliva na našo delovno storilnost. Če boste telovadili že v zgodnjih jutranjih urah, pa boste ne le bolj budni, ampak vas bo vadba napolnila z obilico nove energije. Jutranji trening naj bi nas z boljšo mentalno ostrino oskrbel še za štiri do deset ur po končani vadbi.

4.  Vadba v jutranjih urah pospeši metabolizem

- Oglas -

Dobrobiti jutranje vadbe boste občutili še ves dan. Jutranji trening vaš metabolizem v pogon spravi že takoj zjutraj, vaše telo pa bo tako kalorije porabljajo še ure in ure po končani vadbi. 2-Minute Anti-Aging Rx: Exercise

5.  Jutranja vadba za boljši spanec

Raziskave kažejo, da moški in ženske, ki zjutraj telovadijo, spijo bolje od tistih, ki vadijo v večernih urah. Gibanje močno vzdraži naše telo, zato številni ljudje, ki telovadijo zvečer, le s težavo zaspijo.

6.  Ljudje, ki telovadijo zjutraj, sprejemajo boljše prehranske odločitve

Če boste za gibanje poskrbeli že v jutranjih urah, bo tudi vaš odnos do hrane drugačen. Zagotovo boste ponosni nase, da ste že zjutraj zase naredili nekaj dobrega, zato bodo posledično tudi vse vaše prehranske odločitve bolj zdrave. Želeli si boste, da bi v tako pozitivnem duhu potekal ves dan.

Naj redno gibanje postane del vašega vsakdana …

Ne glede na vse prednosti, ki jih ima jutranja telovadba, je prav, da redno gibanje prilagodite svojemu življenjskemu stilu. Le tako bo redna vadba postala del vas. Pomembno je, da ste aktivni. Za vadbo vam ni treba porabiti ur in ur. Gibanje lahko vključite v čisto vse segmente svojega življenja. Do trgovine se lahko odpravite peš. Ko boste domov nosili polne nakupovalne vrečke, bo to za vas odličen trening za moč. Namesto dvigala vedno uporabite stopnice.

Seveda je neka strukturirana in načrtovana aktivnost tudi zelo pomembna. Hoja, joga, tek, vaje za moč, kolesarjenje, plavanje – odločitev je vaša.

Joga je na primer izjemno primerna jutranja aktivnost, ki vam bo pomagala, da boste izboljšali svojo gibljivost ter poskrbeli za zdravo telesno maso. Z jogo pa skrbimo tudi za boljše zavedanje svojega telesa in njegovih potreb.

Poudariti moramo, da izbiro telesne aktivnost nujno prilagodite svojim zmožnostim. Če imate kakršnekoli zdravstvene težave, se pred začetkom katerekoli telesne dejavnosti posvetujte s svojim zdravnikom, ki vam bo znal pomagati pri izbiri najprimernejše vadbe za vas.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×