Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaRazlične vrste posta

Različne vrste posta

MORDA VAS ZANIMA

“Ne jesti” seveda ni bistvo posta. Telesu lahko koristimo tudi tako, da mu dovajamo samo specifična hranila, po eni strani enovrstna in po drugi strani malo hranilna, saj se tako znebimo strahu pred lakoto, ki seveda grozi, da posta ne bomo speljali do konca.

- Oglas -

Tako poznamo v odvisnosti od tega, katerega prijema se bomo poslužili, kar nekaj možnosti za učinkovito postenje in s tem korist organizmu:

  • Ničelna dieta (vodni post) – dnevno popijemo le dva do tri litre vode ali čaja
  • Prilagojeni post – razen vode in čaja uživamo le beljakovinske pripravke in proteinske napitke.
  • Post s sluzjo – pripravimo redko sluz iz ovsa, riža ali lanenih semen, ki jo pojemo čez dan toplo v majhnih obrokih
  • Post s sirotko – dnevno popijemo en liter sirotke, zraven pa še zeliščni čaj in sveže sokove
  • Zdravilni post – dnevno popijemo štiri skodelice zeliščnega čaja, oslajenega z medom, dvakrat na dan pa poleg tega še 1/4 litra zelenjavne juhe ali zelenjavnega in sadnega soka.

Gotovo to s tem niso izčrpane vse možnosti. Različne okoliščine, možnosti, izkušnje, priporočila in zdravstvena poročila rojevajo nove in nove prijeme, od katerih nekateri se iz različnih razlogov “ne primejo” ali pa ostanejo domena le nekaj posameznikov ali manjšega kroga prebivalstva, na primer pogojeno z lokacijo, vremenom, letnim časom ali podnebjem, drugi pa poniknejo kot večina muh enodnevnic. Zato velja biti pri zapisih o “čudežni novi metodi posta ” (kot tudi hujšanja nasploh) vedno vsaj nekoliko skeptičen.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×