Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehranaPriprava obrokov vnaprej: 8 koristnih nasvetov

Priprava obrokov vnaprej: 8 koristnih nasvetov

MORDA VAS ZANIMA

Vnaprejšnja priprava obrokov je idealna rešitev za tiste, ki med tednom težko najdete čas za kuhanje, zato večkrat posegate po hitri hrani, dostavi, kupljenih zamrznjenih obrokih in podobnih izhodih v sili, ki praviloma niso najboljši za naše zdravje. Priprava obrokov vnaprej lahko tako poskrbi, da bo vaša prehrana bistveno bolj zdrava. Poleg tega pa lahko s tem prihranite nekaj denarja. Toda če nimate izkušenj s pripravo večjega števila obrokov naenkrat, se je precej težko lotiti tega izziva, zato imamo za vas nekaj koristnih nasvetov, ki bodo zagotovo olajšali proces.

1. Osnovne sestavine in začimbe naj bodo vedno na zalogi

- Oglas -

Priprava večjega števila obrokov zahteva različne sestavine in začimbe. Poskrbite, da boste imeli vedno pri roki osnovne sestavine z daljšim rokom uporabnosti (riž in različne vrste žit, stročnice, polenta, paradižnikova mezga itn.). Tako bo lahko priprava obrokov potekala zares nemoteno, saj ne bo nevarnosti, da sredi kuhanja ugotovite, da morate nujno v trgovino. Posledično pa ne boste izgubljali dragocenega časa.

2. Poskrbite, da bo vaša kuhinja čim bolj organizirana

K temu, da bo vnaprejšnja priprava obrokov čim manj zamudna, lahko pomembno pripomore tudi urejena, dobro organizirana kuhinja. Če boste vedeli, kje natančno se nahajajo določeni pripomočki, bo priprava obrokov bistveno hitrejša in manj stresna.

3. Priskrbite si dovolj posodic za shranjevanje

Če želite pripraviti obroke za več dni ali celo za ves teden, morda za več družinskih članov, boste seveda potrebovali kar nekaj posodic za shranjevanje teh jedi. Poskrbite torej, da boste imeli na voljo dovolj posodic z ujemajočimi se pokrovi. Če ugotovite, da boste najverjetneje potrebovali nekaj novih, bodite premišljeni pri izbiri materiala. Upoštevajte, kako boste hrano pogrevali, ali boste določene obroke vzeli s seboj v službo, ali boste posodo prali v pomivalnem stroju itn. Dobro je, da imate pri roki posodice iz različnih materialov, saj boste lahko tako izbrali tistega, ki je resnično najprimernejši za posamezno jed.

4. Na svojem urniku rezervirajte čas za pripravo tedenskih obrokov

Morda sicer že nekaj časa razmišljate, da bi si bilo pametno vzeti čas za vnaprejšnjo pripravo obrokov, vendar tega doslej še niste izpeljali. Svetujemo vam, da določite fiksni termin, ki bo namenjen pripravi večjega števila obrokov, nato pa se obnašajte tako, kot da bi imeli pomemben sestanek – brez odlašanja, torej, razen če gre za resnično nujno situacijo.

5. Shranjujte zanimive recepte

- Oglas -

Pogosto nam takrat, ko bi se morali lotiti kuhanja, zmanjka navdiha. Težava je lahko še večja, če morate naenkrat pripraviti večje število obrokov. Tako je dobro, da imate pri roki čim več idej za jedi, ki bi jih lahko pripravili. Če naletite na zanimiv recept, ga vedno shranite, pri tem pa pazite, da boste recepte shranjevali na eno samo mesto, sicer jih boste težko našli.

6. Pripravite živila, ki omogočajo različne kombinacije

Vnaprejšnja priprava obrokov ne pomeni nujno, da morate pripraviti zaokrožen obrok. Ena možnost je tudi ta, da pripravite različne sestavine oziroma dele obroka – nekaj glavnih jedi, različne priloge, več vrst zelenjave itn. – nato pa med tednom iz teh sestavin sestavljate različne kombinacije. Jedilnik se bo zdel tako precej manj enoličen.

7. Izhajajte iz sestavin, ki jih že imate doma

Če je mogoče, poskušajte izbrati recepte, s pomočjo katerih boste lahko porabili čim več hitreje pokvarljivih sestavin, ki jih že imate doma. Odprite torej hladilnik in se malce razglejte, šele nato se lotite sestave jedilnika za teden, ki je pred vami, in nakupovanja. Tako se boste izognili zavrženi hrani.

8. Poskrbite, da boste med pripravo obrokov uživali

Če bo tedenska priprava obrokov mukotrpno opravilo, boste prej ali slej opustili to navado. Poskrbite torej, da vam med delom ne bo dolgčas. Čas lahko na primer izkoristite za poslušanje zanimive zvočne knjige ali pogovora. Tako vam bo vnaprejšnja priprava obrokov v veliko večje veselje.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×