Zdaj smo že dobro zakorakali v novo leto, a marsikdo se še vedno ni dokončno znebil pridobljenih kilogramov v veselem decembru. Statistika pravi, da se med prazniki 40 odstotkov ljudi zredi povprečno za pol kilograma, petnajst odstotkov pa pridobi kar več kot dva kilograma in pol. Če le niste tako hudo grešili, smo pripravili še nekaj preprostih načinov, s pomočjo katerih se boste vrnili na stare tirnice.

Hujšanje

Spodbudite prebavo že zjutraj

Takoj, ko se zbudite, pospešite prebavo in poskrbite za razstrupljanje. Poskusite s pitjem tople vode in limoninega soka. Ta napitek poleg tega, da spodbudi vašo prebavo, vsebuje tudi veliko vitamina C in pomaga pri uravnavanju pH v telesu. Poleg tega podpira vaša jetra pri procesih razstrupljanja. Da še bolj spodbudite prebavni sistem po tem, ko popijete vodo z limono, si privoščite še zeleni smuti, ki ga obogatite s chia semeni. Ne pozabite na to, da skozi ves dan pijete zadostne količine vode in da do kosila popijete vsaj liter nesladkane tekočine. Vodi lahko dodate rezine kumarice in ščep kajenskega popra, kar bo še bolj spodbudilo delovanje prebave skozi dan.

Založite se z zdravo hrano

Zavrzite vso sladko in industrijsko predelano hrano in shrambo založite s čim več zeleno listnate zelenjave. Omejite uživanje ogljikovih hidratov— krompirja, riža, kruha in testenin. Nezdrave prigrizke zamenjajte z oreščki in semeni ter v prehrano dodajte čim več lokalno pridelane sezonske zelenjave.

Preženite napihnjenost

Morda se težke počutite tudi zato, ker ste še vedno malo napihnjeni. Napihnjenost lahko uspešno odpravite z regratovim čajem in dodajanjem peteršilja v jedi. Pripravite si lahko tudi peteršiljevo vodo, ki bo poskrbela, da boste iz telesa odplaknili preostale toksine.

Dobro se spotite

Telo se razstruplja tudi s pomočjo potenja. Savnanje v infrardeči savni bo pospešilo vašo prekrvavitev in pospešilo proces razstrupljanja. Zase pa boste največ naredili z redno telesno aktivnostjo. Poskusite lahko s tečajem joge, kolesarjenjem ali rahlim tekom v naravi. Še posebej priporočljive so aerobne vaje in tek.