Številni so z mislimi še vedno pri poletju, a težko je spregledati, da se je zunaj precej ohladilo, predvsem pa stemnilo. Nižje temperature in pomanjkanje naravne svetlobe za marsikoga pomenijo precej težav – od zelo suhe kože, kihanja, kašljanja in bolečin v grlu do povečane utrujenosti, nenavadnih bolečin v sklepih ter do turobnega razpoloženja. Da bi se letos tovrstnim težavam čim bolj uspešno izognili, smo za vas poiskali nekaj nasvetov strokovnjakov, ki vam bodo zagotovo v veliko pomoč pri navajanju na dejstvo, da je pred nami nekaj hladnejših mesecev.

Sprehod v naravi

Zjutraj poskušajte ujeti vsaj nekaj sončnih žarkov

Kadar je to le mogoče, poskušajte ujeti nekaj sončnih žarkov in svežega zraka pred 10. uro dopoldan. Pomaga lahko že nekaj minut. Tako boste imeli čez dan precej več energije, boljše pa bo tudi vaše razpoloženje.

Uživajte čim več zelenolistne zelenjave

V tem delu leta je še posebej pomembno, da namenite pozornost krepitvi svojega imunskega sistema. Eden od ukrepov, s katerimi lahko to dosežete, je zagotovo uživanje večjih količin zelenolistne zelenjave. Ta je namreč odličen vir vlaknin, ki predstavljajo hrano za koristne bakterije v našem črevesju. Prav črevesje pa ima izjemen vpliv na naš imunski sistem.

Ublažite nelagodje v sklepih s pomočjo ricinusovega olja in toplote

Ali hladnejše vreme pogosto prizadene tudi vaše sklepe, ki postanejo okoreli in morda celo boleči? V tem primeru si je pametno pripraviti preproste toplotne obloge iz ricinusovega olja. Na problematična območja najprej nanesite malce tega olja, nato pa jih prekrijte z manjšo brisačko. Na koncu ob brisačo nežno pritisnite termofor, napolnjen s toplo vodo, ki ga lahko po želji tudi fiksirate. Po približno 20 minutah odstranite. Mnogi še posebej radi uporabljajo to tehniko za lajšanje bolečin v spodnjem oziroma ledvenem predelu hrbta.

Vsaj uro pred odhodom od doma se izogibajte tuširanju

Po tuširanju so naše pore še nekaj časa razširjene, zato nam pride mraz lažje do živega. Tako je smiselno tudi, da se v hladnejših mesecih vsaj približno 45–60 minut pred odhodom od doma izogibate tuširanju ali kopanju.

Ingver naj postane del vašega vsakdana

Ingver je izredno učinkovit pri krepitvi imunskega sistema, obenem pa tudi pri ublažitvi simptomov, povezanih s prehladi, ki so jeseni in pozimi na žalost precej pogosti. Poleg tega ingver spodbuja prekrvavitev. Pitje ingverjevega čaja in dodajanje ingverja različnim jedem je tako dobra metoda za to, da se nekoliko pogrejete, ko se začnejo zunanje temperature spuščati.

Kljub nižjim temperaturam uživajte v aktivnostih na prostem

Pri mnogih je nekoliko slabše razpoloženje povezano z dejstvom, da imajo občutek, da so njihove možnosti za preživljanje časa v naravi v primerjavi s pomladjo ali poletjem precej omejene. Vendar pa lahko v resnici tudi v tem času uživate v številnih dejavnostih na prostem. Poskušajte torej spremeniti perspektivo in odkrijte čare, ki jih ponujata jesen in zima!