Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaPanični napadi: koristni nasveti izkušenih psihologov

Panični napadi: koristni nasveti izkušenih psihologov

MORDA VAS ZANIMA

Pogosto zanemarjamo, kako velik del našega zdravja predstavlja prav psihično zdravje. Ena najpogostejših težav, s katerimi se danes srečujejo ljudje, so zagotovo panični napadi.

Panični napadi in strah pred ponovitvami

- Oglas -

Mnogi pri tem povedo, da je sam panični napad sicer izjemno strašen, vendar pa je kljub temu še hujši strah, ki se pojavi potem. Gre za strah pred ponovitvijo, zaradi česar se začnejo ljudi, ki so se že srečali s paničnim napadom, povsem izogibati določenih prostorov, dejavnosti ipd. To pa lahko seveda močno zmanjša kvaliteto njihovega življenja. Za trajnejše spremembe je vsekakor priporočljiva psihoterapija, vendar pa smo za vas kljub temu zbrali nekaj osnovnih nasvetov psihologov, ki vam lahko pomagajo pri soočanju s strahovi …

Psihično zdravje in panični napadi

Ne istovetite se s svojimi psihičnimi težavami

Ljudje, ki se soočajo s psihičnimi stiskami, dobijo pogosto občutek, da so te težave povsem prevzele nadzor nad njihovim življenjem in postale neizogiben del njihove identitete. Tako je pomembno, da se večkrat opomnite, da bolezen ni vse, kar ste. Hkrati se poskušajte čim prej otresti morebitnega sramu. Bolj odkrito ko boste lahko govorili o svojih težavah, manjši bodo postajali vaši strahovi. V nekem trenutku boste morda celo ugotovili, da lahko nanje pogledate od zunaj, skorajda kot naključni opazovalec.

Ne dovolite, da vas panične misli odpeljejo predaleč

Za tiste, ki so se že kdaj srečali s paničnimi napadi, je pogosto značilno, da se težko upirajo negativnim mislim. Ena sama misel lahko sproži vrtinec strahov in razmišljanja o najhujših možnih scenarijih. Pomembno je, da znate prepoznati ta vzorec in ga pravočasno prekiniti. Ko začnete opažati, da se vas lotevajo strahovi, se osredotočite na dihanje. Namesto da se povsem prepustite svojim mislim, se raje osredotočite na tukaj in zdaj. Koristen »trik« je, da pritisnete stopala tesno ob tla, kar vam bo dalo občutek trdnosti in stabilnosti.

Ne obupajte prehitro nad tehnikami sproščanja

- Oglas -

Na žalost ne obstaja čudežna rešitev, ki bi vam zagotavljala, da se enkrat za vselej rešite paničnih napadov. To pa še ne pomeni, da nimate na voljo številnih tehnik, s katerimi lahko močno zmanjšate tveganje za ponovitev, ob morebitnih paničnih napadih pa bodo simptomi precej manj izraziti. Ko preizkušate novo tehniko, ki naj bi vam pomagala pri tem, da se umirite in sprostite, ji dajte priložnost. Velikokrat je potrebne precej vaje, preden začne določena tehnika zares delovati. Bodite torej potrpežljivi in vztrajni.

Poiščite podporo pri svojih bližnjih

Panični napadi so včasih tudi znak, da ne zmorete nositi vseh bremen, ki si jih nalagate. To je torej izvrstna priložnost, da se končno naučite prositi za pomoč, ko jo potrebujete. V tem ni nič sramotnega, ampak kvečjemu nasprotno. Zares močan je tisti človek, ki zna uvideti, kdaj ne bo zmogel sam. V težkih trenutkih se zato poskušajte nasloniti na svoje najbližje – pot do boljšega počutja bo tako zagotovo precej krajša in manj naporna.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×