Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaOlive – majhen sadež, ki pa vsebuje ogromno zdravja

Olive – majhen sadež, ki pa vsebuje ogromno zdravja

MORDA VAS ZANIMA

Pogosto pozabimo na to, da so olive pravzaprav sadeži. V primerjavi z drugimi sadeži namreč vsebujejo zelo veliko maščob, podobno kot avokado. Z avokadom pa jih druži tudi dejstvo, da vsebujejo predvsem koristne maščobe, ki imajo zelo pozitiven vpliv na naše zdravje. Kot je znano, se olive pogosto uporabljajo za izdelavo olivnega olja. Vendar pa mnogi strokovnjaki danes priporočajo, da namesto po olju, izdelanem iz plodov oljke, raje posežemo kar po celih sadežih, torej po olivah. Tako namreč telo oskrbimo tudi s številnimi drugimi pomembnimi hranilnimi snovmi, ne le z maščobami v koncentrirani obliki. Olive lahko uporabite za popestritev solat, sendvičev, zelenjavnih omak in številnih drugih jedi …

- Oglas -

Olive

Olive primerne tudi za tiste, ki se izogibate večjim količinam OH

Tisto, kar ločuje olive od večine drugih sadežev, je tudi dejstvo, da vsebujejo zelo malo ogljikovih hidratov. Ti namreč predstavljalo le približno 4–6 odstotkov celotnega sadeža. Tako gre za živilo, ki je več kot primerno tudi za tiste, ki poskušate čim bolj omejiti količino ogljikovih hidratov v prehrani. V olivah lahko po drugi strani najdemo precej vlaknin, ki so izredno pomembne za dobro prebavo.

Vitamini in minerali v olivah ter preprečevanje oksidativnega stresa

Najpomembnejše mikrohranilo v olivah je vitamin E, ki ga uvrščamo tudi med izredno močne antioksidante. Poleg tega lahko v olivah, predvsem v črnih, najdemo precej železa. Med minerale, ki jih prav tako vsebujejo olive, med drugim sodita še baker in kalcij. Vitamin E sicer ni edini antioksidant, ki ga najdemo v tem sadežu. Olive namreč vsebujejo veliko drugih močnih antioksidantov, ki zavirajo negativne učinke prostih radikalov. S tem pa zmanjšujejo tveganje za številne kronične bolezni. Eden izmed antioksidantov, ki jih je mogoče najti v olivah, je denimo tudi kvercetin.

Uživanje oliv pripomore k zdravju srca in ožilja

Povišan krvni tlak in holesterol sta zagotovo dva izmed najpomembnejših dejavnikov tveganja za srčno-žilna obolenja. Uživanje oliv lahko pomaga tako pri zniževanju krvnega tlaka kot ravni škodljivega oziroma LDL-holesterola v krvi.

Zmanjševanje tveganja za osteoporozo

- Oglas -

Za osteoporozo je značilno zmanjševanje kostne gostote, kar predstavlja nevarnost za pogoste zlome kosti. Znanstveniki so opazili, da je pogostost osteoporoze med najnižjimi med prebivalci Sredozemlja. Tako se je pojavila domneva, da so za to med drugim zaslužne prav olive, ki sodijo med nepogrešljive elemente tipične sredozemske oziroma mediteranske diete. Začetne študije na tem področju se zdijo zelo obetavne. Izkazalo se je namreč, da olive dejansko vsebujejo snovi, ki lahko pripomorejo k zmanjševanju nevarnosti za osteoporozo. Potrebne bodo sicer dodatne raziskave, da se podrobneje razišče ta povezava.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×