Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehranaOd sladkorja se lahko odvadite v 10 dneh

Od sladkorja se lahko odvadite v 10 dneh

MORDA VAS ZANIMA

Približna letna poraba sladkorja v Sloveniji je 39 kilogramov na prebivalca. Beli sladkor povezujejo z diabetesom, rakom, demenco, depresijo, aknami, neplodnostjo, boleznimi srca in ožilja ter seveda s prekomerno povečano težo. Od sladkorja naše telo hitro postane odvisno, zato se mu je težko odpovedati. Poskusite lahko z 10-dnevno odvajalno dieto od sladkorja, ki jo je zasnoval Dr. Hayman, in upoštevate nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali, da boste teh deset dni zdržali brez sladkorja.

- Oglas -

sladka navada

Odločite se

Prvi korak je seveda odločitev, da se želite odvaditi od sladkorja. Morda ste že opazili določene težave, ki jih povzroča pretirana poraba sladkorja, ali pa le želite vplivati na boljše počutje.

Popolnoma se odpovejte sladkorju

V desetih dneh se popolnoma odpovejte sladkorju. Sladkorja ne jejte v nobeni obliki, ne jejte izdelkov iz bele moke, izognite se tudi vsem umetnim sladilom. Takšna živila in njihove sestavine namreč upočasnijo metabolizem, povečujejo apetit in tako privedejo do odvečnega kopičenja maščobe v telesu. Deset dni se torej popolnoma izogibajte predelani hrani, ki jo dobite v kakršni koli embalaži.

Ne pijte sladkih kalorij

Sladkor je najbolj škodljiv ravno v tekoči obliki, saj tako potuje direktno do jeter. Najslabši so sladki sokovi, gazirane pijače, športni napitki, sladkani čaji in kave, ki so običajno prav največji vir sladkornih kalorij v prehrani posameznikov v zadnjem času.

Moč beljakovin

- Oglas -

Beljakovine vam bodo pomagale pri uravnavanju sladkorja v krvi in preprečile njegovo nihanje, ki povzroča napade lakote. Beljakovine si privoščite že za zajtrk – mehko kuhano jajce ali oreščki so odlični za začetek dneva.

Dobri ogljikovi hidrati

Tudi zelenjava vsebuje ogljikove hidrate. V teh desetih dneh si privoščite brokoli, cvetačo, špinačo, beluše, paprike, fižol, gobe, bučke in paradižnik. Izogibajte se krompirju.

V jedilnik vključite zdrave maščobe

Zdrave maščobe bodo poskrbele, da boste dlje časa siti, prav tako pa bodo uravnale krvni sladkor. K vsakem obroku dodajte nekaj oreščkov, semen ali drugih virov zdravih maščob (kokosovo olje, olivno olje, avokado, ribe) in tako boste lažje prenesli hrepenenje po sladkorju.

Pripravite se na nujne primere

Ker nikoli ne veste, kdaj vas bo napadla želja po sladkem, imejte s seboj »prvo pomoč« za nujne primere. V škatlici imejte oreščke, mandlje, orehe in ribjo konzervo.

Poskrbite za čim manj stresa in kakovosten spanec

Stresni hormon kortizol je odgovoren za občutek lakote. Ko boste začutili, da ste pod stresom se poskusite sprostiti s petimi počasnimi vdihi pred vsakim obrokom. Če boste dobro naspani, boste energijo manj verjetneje iskali v sladkorju, zato ne pozabite na kakovosten spanec.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×