Ste med zaobljube za prihajajoče leto vključili tudi takšne, ki so povezane z vašim zdravjem? Kot je znano, si večina na začetku leta postavi pretirano ambiciozne cilje, posledično pa zelo hitro obupajo. Namesto tega se je precej pametneje osredotočiti na preprostejše novoletne zaobljube, ki jih boste zlahka izpolnili.

Novoletne zaobljube za zdravje

Čeprav se zdijo določene spremembe precej majhne, pa vam lahko na dolgi rok pomagajo do boljšega zdravja. Hkrati pa vas bo to, da boste dejansko izpolnjevali, kar ste si zadali, gotovo motiviralo, da kasneje nadgradite pozitivne spremembe z dodatnimi navadami, ki bodo poskrbele za to, da boste bolj zdravi.

Ne preskočite pomembnih zdravstvenih pregledov

Že na začetku leta si rezervirajte termine za pregled pri zobozdravniku, ginekologu itn. Vpišite jih v svoj koledar in nato zares pojdite na pregled. To naj bo vaša prva izpolnjena novoletna zaobljuba, povezana z zdravjem. Redni pregledi so namreč izjemno pomembni za preprečevanje resnejših težav. Med drugim je na primer vsaj enkrat letno smiselna tudi analiza vzorca krvi in urina.

Poskrbite vsaj za sedem ur spanca na noč

Danes se ogromno ljudi hvali s tem, kako malo spanca potrebujejo za to, da funkcionirajo. Vendar pa to v resnici nikakor ni nekaj, s čimer se je pametno hvaliti. Čeprav morda nimate občutka, da ima pomanjkanje spanja pretirano negativen vpliv na vas, pa se bodo negativne posledice zagotovo pojavile čez čas. Ne čakajte torej na to, da vas presenetijo zdravstvene težave, ampak naj bo ena izmed vaših letošnjih novoletnih zaobljub tudi ta, da si boste letos zares vzeli dovolj časa za spanje. Splošna priporočila so, da bi morali odrasli spati od 7 do 9 ur na noč. Tako naj bo 7 ur zares tisti minimum, pod katerega se ne spuščajte.

Novoletne zaobljube

Rezervirajte čas v tednu, namenjen vnaprejšnji pripravi hrane

Se vam pogosto zgodi, da vam zmanjka časa za kuhanje, posledično pa posežete po hitri hrani? Da bi se v prihajajočem letu izognili tovrstnim situacijam, vam svetujemo, da si izberete določen čas v tednu, ko boste pripravili nekaj zdravih jedi vnaprej. Še ena možnost je, da ne pripravite jedi v celoti, ampak zgolj posamezne sestavine, iz katerih lahko nato pripravljate obroke (na primer očistite in narežete različne vrste zelenjave ipd.).

Ne podcenjujte več določenih oblik telesne aktivnosti

Se silite z določeno vadbo, ker imate občutek, da je najboljša za oblikovanje postave? Če v izbrani dejavnosti ne uživate, obstaja zelo majhna verjetnost, da boste v njej vztrajali dlje časa. Namesto da je na primer vaša novoletna zaobljuba ta, da se boste začeli redno obiskovati fitnes, je dovolj že to, da sklenete, da boste redno hodili na sprehode. Če radi hodite, boste imeli s tem precej manj težav – redno gibanje pa bo imelo nato zelo pozitiven vpliv na vaše zdravje, čeprav bo šlo »samo« za hojo.