Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.
Zdravje & prehranaNitrati in antioksidanti za boljši spomin

Nitrati in antioksidanti za boljši spomin

MORDA VAS ZANIMA

Ali nam prehrana lahko pomaga pri boljšem spominu? V strokovni publikaciji, ki jo izdaja Nitric Oxide Society, ugotavljajo, da prehrana, bogata z nitrati, izboljšuje naše umske sposobnosti, ker se nitrati s prebavo spremenijo v nitrite. Le-ti so sicer v prevelikih odmerkih rakotvorni, toda v zmernih količinah koristni, kajti širijo ožilje in olajšujejo pretok krvi. V večjih vsebnostih nitrite najdemo v špinači, rdeči pesi, cvetači in zeleni, zato naj bi bila omenjena živila možganom koristna.
Za boljši spominDaniel Kim-Shapiro je na ameriški univerzi Wake Forest spremljal majhno skupino starejših od 70 let, ki jim je priporočil štiridnevno prehrano, zelo obogateno z nitrati. Vsi so med drugim za zajtrk spili pol litra soka rdeče pese. Potem je njihove možgane pregledal z magnetno resonanco in odkril, da se je po obroku, obogatenem z nitrati, povečal krvni pretok prav v tistih možganskih predelih, ki jih sicer najbolj prizadene demenca.

- Oglas -

Poleg soka rdeče pese znanstveniki že nekaj časa vneto raziskujejo tudi vpliv borovničevega soka na možgane. To sadje je namreč bogato z antioksidanti. Odkrili so, da dva do trije kozarci borovničevega soka že v dveh mesecih občutno izboljšajo sposobnost učenja in pomnjenja pri starejših od 70 let.

Sedem let trajajoča norveška raziskava (Tromsø Study), ki je zajela pet tisoč šestdesetletnikov, je odkrila, da zmerno pitje vina (na primer kozarec ob obroku dvakrat na teden) izboljša rezultate pri kognitivnih preizkusih.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×