Drobni nasveti za veliko srečo

    To, da dobro skrbimo za svoje telo, nam hitro pomaga do boljšega počutja. S takim načinom življenja smo lažje kos vsem izzivom, ki nam jih prinaša vsakdan – lažje se spopadamo s stresom, anksioznostjo in depresijo. S pravo skrbjo zase lahko torej veliko naredimo za telesno in duševno zdravje. Dobro počutje je povezano z ravnovesjem, razumevanjem, sprejemanjem in nenehno rastjo.

    Sprejmite svoja čustva. Številni strokovnjaki pravijo, da veliko telesnih in duševnih težav, pa tudi težav v medosebnih odnosih izvira iz nezmožnosti izraziti svoja čustva. Ljudje čustva zanikamo, racionaliziramo, utopimo v alkoholu, tolažimo se s hrano, se potimo v telovadnici … Vse za to, da bi pod preprogo pometli žalost, jezo ali strah.

    Nekateri ljudje porabijo več energije za to, da se izogibajo svojim čustvom. Ključ je v tem, da si dovolimo brezpogojno čutiti svoja čustva. A to se zgodi šele takrat, ko sebi popolnoma zaupamo in ozavestimo, kaj je tisto, kar nas tako zelo boli in zakaj je tako. Zelo pomaga, če pišemo o svojih čustvih. Ljudje, ki svoja čustva redno prelivajo na papir, naj bi bili manjkrat depresivni in na splošno bolj pozitivno naravnani.

    Sreča

    Upajte si tvegati. Vsak dan. Nek red in rutina sta sicer zelo pomembna, vendar se lahko na tak način prehitro začnemo vrteti v začaranem krogu. To, da si upamo vsak dan vsaj malo tvegati, nam lahko močno izboljša kakovost življenja. Če neradi spoznavate nove ljudi, poskusite vsak dan ogovoriti nekoga novega. Skratka, pomembno je, da se premaknete iz cone udobja.

    Živite v tem trenutku. Če se pretirano obremenjujemo s tem, kaj so nam slabega naredili drugi in ne prevzemamo svojega dela odgovornosti, lahko to resno ogrozi naše duševno zdravje.

    PREBERITE TUDI:  Sprostite se in zažarite

    Smejte se. Ljudje življenje pogosto jemljemo preveč resno. Raziskave so pokazale, da se otroci nasmejejo kar 200-krat na dan, poprečen odrasel pa le 15-krat dnevno. Mislimo, da dodatna razlaga sploh ni potrebna.

    Jasno določite svoje osebne vrednote in jim bodite zvesti. Vaše vrednote so vaš notranji kompas, ki vas vodi skozi življenje in vam pomaga sprejemati prave odločitve. Zavedanje, da živite v skladu s svojimi vrednotami, vam bo prineslo občutke notranjega ravnovesja, samozavesti in notranje izpolnjenosti.

    Prepoznajte svoje močne točke. To, da se zavedate svojih močnih točk in jih znate tudi uporabiti, je zelo pomembno.

    Zavedajte se svojih misli. Ljudje se lahko zelo hitro ujamemo v začaran krog negativnih čustev. Zato je zelo pomembno, da se zavedate svojih čustev in misli ter uzavestite, da ste vi tisti, ki jih lahko v vsakem trenutku spremenite.

    Vadite hvaležnost. Predlagamo vam, da vsak dan naredite seznam, ki vključuje vse, za kar ste hvaležni. Lahko pa na primer izberete eno področje svojega življenja in najdete razloge za to, zakaj ste hvaležni zanj – na primer, napišite 10 razlogov, zakaj ste hvaležni za svojo službo.

    Kaj je tisto, kar vas osrečuje? Včasih se nam zdi, da skozi življenje hodimo, kot bi bili sprogramirani. Potrudite se in vsak dan začnite s pozitivnimi stvarmi.

    Obkrožite se s pozitivnimi vonji in zvoki. Okolje, v katerem živimo, močno vpliva na naše dobro počutje. Številni vonji dokazano pozitivno vplivajo na naše razpoloženje.

    Poiščite navdih. Navdih lahko poiščete v čimerkoli, naj gre za različne misli, dogodke, zgodbe ljudi …

    Vzemite si čas za meditacijo. Vsak dan si vzemite nekaj časa zase – udobno se usedite, se sprostite in globoko dihajte. Številni ljudje mislijo, da je meditacija zapletena. Vendar ni tako – nekaj minut, ki jih resnično namenite le sebi, bo popolnoma dovolj za to, da se boste počutili bolje.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte