Naravni anksiolitiki za pomiritev brez stranskih učinkov

Anksiolitiki, ki so namenjeni blaženju simptomov anksioznosti, lahko zelo hitro privedejo do odvisnosti. Njihovo uporabo mora zato skrbno nadzorovati zdravnik oziroma psihiater, načeloma pa jih ni dobro jemati več kot nekaj tednov. Velikokrat se predpišejo zgolj začasno, ob uvajanju antidepresivov. Če se spopadate z blažjo obliko anksioznosti ali pa ste se znašli v zelo stresni situaciji, je vsekakor smiselno, da najprej poskusite z naravnimi metodami. Priporočamo čim več telovadbe, dihalnih vaj in meditacije, dobro pa je tudi, da se poskušate zamotiti z dejavnostmi, v katerih uživate. Še ena izmed možnih rešitev pa je, da poskusite s t. i. naravnimi anksiolitiki. To so večinoma zelišča, znana po pomirjajočem učinku. Njihova pomembna prednost je, da ne povzročajo odvisnosti in nezaželenih stranskih učinkov.

Kateri so najboljši naravni anksiolitiki?

Kateri so najboljši naravni anksiolitiki?

Zelo dobra izbira za vse, ki se spopadate s stresnimi obdobji v življenju, sta meta in melisa. Pomirjajoč vpliv imajo tudi lipovi listi. V poletnem času skorajda ne gre brez sivke, ki ima zelo prijeten vonj. Pomaga pri lajšanju simptomov anksioznosti, zelo koristna pa je tudi za tiste, ki imate težave z nespečnostjo ali z migrenami. Poleg tega vonj sivke odganja komarje in druge insekte. Odličen naravni anksiolitik je tudi pasijonka, ki prav tako pomaga pri težavah s spanjem, pogosto pa se priporoča tudi tistim, ki so hiperaktivni. Ena najbolj razširjenih naravnih izbir za pomiritev v naših krajih pa je zagotovo kamilica, ki vam pomaga tudi pri slabosti, napihnjenosti in trebušnih krčih. Če že jemljete zdravila za premagovanje anksioznosti, je dobro, da se pred dodajanjem naravnih pripravkov posvetujete tudi s svojim zdravnikom.

Kako uporabiti naravne anksiolitike?

Večinoma je najbolj preprosta možnost ta, da si iz zelišč, ki jih prištevamo med naravne anksiolitike, pripravite čaj. Pijete ga lahko vročega ali hladnega. Najprej zavrite 200 mililitrov vode, ki ji nato dodajte 1 žlico (približno 15 gramov) izbranega zelišča. Lonec pokrijte in počakajte 15 minut. Mešanico nato precedite in tekočino popijte. Po želji lahko dodate še malce limoninega soka in/ali sladila po izbiri. Na dan popijte 2–3 skodelice izbranega zeliščnega čaja. Zagotovo boste že kmalu opazili, da ste precej bolj mirni.