Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaNa kaj morate biti pozorni pri izbiri prehranskih dodatkov?

Na kaj morate biti pozorni pri izbiri prehranskih dodatkov?

MORDA VAS ZANIMA

Prehranski dodatki so vitamini in minerali, ki izboljšujejo naše počutje. Niso namenjeni za splošno zdravljenje bolezni, ampak pomagajo pri preprečevanju nastanka določene bolezni in pripomorejo k dobremu počutju. Da nam prehranski dodatki res koristijo, moramo biti previdni in se držati nekaj osnovnih nasvetov.

- Oglas -

prehranski dodatki

KAJ SPLOH SPADA POD DODATKE IN KDO JIH UPORABLJA

Vitamini in minerali, z eno besedo mikrohranila, negujejo telo in pomagajo pri lajšanju določenih stanj in pri preprečevanju bolezni. Večino mikrohranil lahko dodate vaši dnevni prehrani. Z njimi nadomestimo primanjkljaju vitaminov, ki bi jih sicer dobili iz hrane, ki je morda ne jemo (pusto meso, sadje, zelejava, ribe). Uporaba se zato večinoma svetuje vegetarijancem, veganom, osebam z alergijami, ženskam, ki skušajo zanositi, tistim ki dojijo, tistim, ki imajo boleče menstruacije ali so pred menopavzo.

JEMLJITE JIH S HRANO

Multivitaminske dodatke je potrebno jemati s hrano, saj je takrat absorpcija največja. Če jih jemljete s kavo, lahko izgubijo pomembne koristi, saj kofein zavira absorpcijo kalcija, mangana, bakra in vitaminov A, B, C.

PAZITE SE STRUPENIH SNOVI

Nekateri dodatki vsebujejo nevarno raven težkih kovin, sploh svinec, arzen in živo srebro. Simptomi segajo od glavobolov, bolečin v sklepih ter mišicah in vse do zmedenosti ter izgube spomina. Pred uporabo se posvetujte z osebni zdravnikom, držite se priporočenega odmerka, navedenega na etiketi ter predvsem bodite pozorni, saj nadomestki, ki se oglašujejo, kot naravni, niso nujno tudi varni.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×