Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaMorda gre brez uspaval

Morda gre brez uspaval

MORDA VAS ZANIMA

Če trpite za nespečnostjo in se zaradi te težave odpravite k zdravniku, vam bo zelo verjetno predpisal uspavalno sredstvo. Statistični podatki opozarjajo, da se je samo v letih 2000 do 2004 število izdanih zdravniških receptov za uspavala podvojilo.

- Oglas -

Spanje

Dejstvo pa je, da bi veliko težav s spanjem lahko odpravili na naraven način. Poskusite z naslednjimi ukrepi:

  • vedno hodite spat ob isti uri, tudi med vikendom
  • večino dni v tednu telovadite, vsaj pol ure na dan, najbolje nekaj ur pred odhodom v posteljo
  • spalnica naj bo zatemnjena in ne prevroča
  • pred odhodom v posteljo počnite kaj sproščujočega
  • če ne zaspite v 15 do 20 minutah, vstanite in se zaposlite s kakšno dejavnostjo, dokler ne postanete zaspani
  • budilko obrnite proč od sebe, da ne boste neprestano pogledovali nanjo
  • nekaj ur pred odhodom v posteljo ne kadite, ne uživajte alkohola in ne uživajte obilnih obrokov
  • počitki čez dan naj ne bodo daljši od 30 minut.

Šele če vsi ti ukrepi ne zaležejo, se z zdravnikom pogovorite o kratkotrajni uporabi uspavala oziroma drugih ukrepih.

Prejšnji članekŽajbelj proti znojenju?
Naslednji članekAli ste vedeli … o česnu

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×