fbpx
Domov Zdravje & prehrana Morda gre brez uspaval

Morda gre brez uspaval

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Če trpite za nespečnostjo in se zaradi te težave odpravite k zdravniku, vam bo zelo verjetno predpisal uspavalno sredstvo. Statistični podatki opozarjajo, da se je samo v letih 2000 do 2004 število izdanih zdravniških receptov za uspavala podvojilo.

Spanje

Dejstvo pa je, da bi veliko težav s spanjem lahko odpravili na naraven način. Poskusite z naslednjimi ukrepi:

  • vedno hodite spat ob isti uri, tudi med vikendom
  • večino dni v tednu telovadite, vsaj pol ure na dan, najbolje nekaj ur pred odhodom v posteljo
  • spalnica naj bo zatemnjena in ne prevroča
  • pred odhodom v posteljo počnite kaj sproščujočega
  • če ne zaspite v 15 do 20 minutah, vstanite in se zaposlite s kakšno dejavnostjo, dokler ne postanete zaspani
  • budilko obrnite proč od sebe, da ne boste neprestano pogledovali nanjo
  • nekaj ur pred odhodom v posteljo ne kadite, ne uživajte alkohola in ne uživajte obilnih obrokov
  • počitki čez dan naj ne bodo daljši od 30 minut.

Šele če vsi ti ukrepi ne zaležejo, se z zdravnikom pogovorite o kratkotrajni uporabi uspavala oziroma drugih ukrepih.

Prejšnji članekŽajbelj proti znojenju?
Naslednji članekAli ste vedeli … o česnu
- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×