Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.
Zdravje & prehranaKo primanjkuje cinka

Ko primanjkuje cinka

MORDA VAS ZANIMA

Cink je element, ki ga potrebujejo vse naše celice in ga imamo v telesu nekje 2 grama, od tega se ga  70 % nahaja v kosteh, koži, laseh, mišicah, ledvicah, jetrih, trebušni slinavki, očeh in v prostati.

- Oglas -

Presnova cinka je počasna, saj telo ne vsebuje velike zaloge, ki bi jo lahko uporabilo ob pomanjkanju, zato je potreben stalen zadosten vnos s hrano. Raziskave v kažejo, da 43 % moških in pa 45 % žensk, starih med 19. in 50. letom starosti, s hrano ne dobi dovolj cinka. Pri otrocih, je bil odstotek še večji – kar 89 %. Med starejšimi osebami pa cinka primanjkuje 62 % populacije.

Stročnice
Stročnice so dober vir cinka

Z zelo majhnim dodajanjem cinkovih dopolnil k prehrani ali z uživanjem živil, ki so bogata s cinkom lahko zelo zmanjšamo bolezni kot so driska, pljučnica ali malarija v deželah v razvoju. Cink lahko okrepi imunski sistem in s tem prepreči kar do 38 odstotkov napadov driske in za 45 odstotkov zmanjša število akutnih respiratornih okužb in za 35 odstotkov malarije.

Vključite cink v svoj jedilnik

Ko iščete živila, bogata s cinkom, se osredotočite živila, bogata z beljakovinami. Živila z visoko vsebnostjo cinka so tudi stročnice (fižol), oreščki ali pšenični kalčki.

Zajtrk:
mleko, kruh iz polnovredne moke, pečeno ali kuhano jajce, čaj z medom, ržen kruh, paradižnik, sirni namaz

- Oglas -

Malica:
sestavljena solata: fižol, zelena solata, pšenični kalčki, brazilski orešček, sir, košček kruha iz polnovredne moke, potica z oreščki, jogurt

Kosilo:
kremna juha iz stročnic, govedina na zelenjavni posteljici, dušen riž (neoluščeni in divji riž), solata, mandljeva torta, gobova juha z ajdovo kašo, s sirom, dušeno rdeče zelje, sladoled z lešniki

Popoldanska malica:
jogurt, mešanica kosmičev z lešniki, orehi in suhim sadjem, koruzna žemlja z lešniki, jabolko

Večerja:
krompir v oblicah, motovilec v solati, ajdovi žganci

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×